Lifestyle

Nova linija imena SEVER

Urbana, ulična moda u novoj liniji Sever

Urbana, ulična moda u novoj liniji Sever

Robert Sever, jedan od najpoznatijih modnih brendova u Hrvatskoj, pokrenuo je treću liniju unutar svojeg brenda. Nova linija imena SEVER u osnovi je totalni streetwear te sadrži i mušku i žensku kolekciju u svojoj ponudi.

Karakteristična je po tome što su artikli proizvedeni u više veličina i u većoj količini te će biti dostupna u širokoj ponudi diljem Hrvatske. Novu liniju prati i kampanja koju je na ulicama zagrebačkog Kvatrića snimila fotografkinja Mare Milin.

Inspiracija i glavna ideja ove kolekcije je mješanje različitih uličnih stilova, te uklopanje istih u jednu novu dizajnersku cjelinu. Unutar kolekcije vide se utjecaji od punka, hip hopa, grafiti arta, grungea pa do mode 90ih, ulične umjetnosti, hippy pokreta, vojne odjeće i sportske odjeće. Svaki artikl pomno je osmišljen te unutar svojih jednostavnih formi i funkcionalnosti koju zahtjeva ovakva linija, ona obiluje mnoštvom zanimljivih dizajnerskih rješenja.

Kolekcija sadrži t-shirte s prepoznatljivim autorskim grafikama, sportske majice (popularni sweatshirt), traperice, parke i sportske hlače. Materijali su uglavnom pamučni, kako bi cijela kolekcija bila ugodna za nošenje. Unutar linije SEVER nalaze se muške i ženske odjevne kombinacije, kao i modni dodaci i torbe. U svim kolekcijama i linijama Robert Sever predstavlja total look pa tako i u ponudi linije Sever predstavlja nakit za žene i muškarce, narukvice i ogrlice, te liniju torbi. Torbe su izrađene od umjetne kože koje su funkcionalne i praktične, a u ponudi su dnevna torbica „Nia", praktična shopper torba „Seka", kao i nove varijante ruksaka u muškoj i ženskoj varijanti.
U suradnji s fotografkinjom Mare Milin snimljena je kampanja za SEVER liniju na ulicama zagrebačkog Kvatrića.

„Ideja je bila da fotografiramo ljude koji nisu profesionalni modeli, osim izuzetka Ive Marušić koja je zaštitno lice ostalih naših linija, te koji su nam svojom individualnošću i izgledom bili zanimljivi. Putem natječaja koji smo objavili na društvenim mrežama pronašli smo 10-oro ljudi koje smo sa minimalno stiliziranja pretvorili u lica ove kampanje. Htjeli smo da snimci budu vrlo iskreni, jednostavni, spontani, bez previše poziranja, a da prikazuju esenciju kolekcije i osobnost ljudi koje smo fotografirali" objasnili su Robert Sever i Branko Basletić.

Kolekcija linije SEVER bit će dostupna u dućanima širom Hrvatske, kao i putem web shopova. U Zagrebu prodavat će se u dućanima Vešmašina i Polygon store, u Splitu u ID store-u i u Zadru u koncept storeu Butiga.

Fotografije kampanje potpisuje Mare Milin, a fotografije detalja Robert Sever. Za make up zaslužna je Ana Rajić, a frizura je djelo Mije Majhena. Šišanje i bojanje kose odradio je „Green deco". Modeli u kampanji su Iva Marušić, Mara Nola, Roko Bjelica, Sarah Puškaš, Karlo Rusan, Dino Bonačić, Marin Kumerićki, Lucija Kljak, Marija Bagarić i Nina Barić, te životinjice Frodo, Lunja, Seka i Fleka. Snimano je na lokacijama kvarta Kvatrić u Zagrebu pod styling i art direkcijom Roberta Severa i Branka Basletića.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.