Prodaja luskuzne odjeće
Muškarci na skupu odjeću troše skoro koliko i žene
Prodaja luskuzne odjeće i modnih dodatka za muškarce u prošloj godini porasla je brže nego za žene i to drugu godinu zaredom, po stopama od 4,5 i 3,7 posto, navodi se u istraživanju konsultantske kuće Euromonitor, prenosi N1info
Žene i dalje nešto više troše na odjeću, parfeme, torbe, kozmetiku, ali proporcija ubrzano teži ravnoteži.
U 2014. godini, prema podacima konsultantske kuće Bain, prodaja luksuzne odjeće u svijetu vrijedila je oko 26 milijardi eura za muškarce i oko 27 milijardi za žene. Zbog toga velike modne marke otvaraju sve veći broj butika namijenjenih muškoj klijenteli.
Međutim, kada se izađe iz segmenta luksuzne robe, dolazi se do podatka da se još uvijek dijve trećine potrošnje odjeće i obuće odnosi na žensku klijentelu, iako je prodaja ovih artikala za muškarce u prošloj godini porasla brže, i to drugu godinu zaredom, po stopama od 4,5 i 3,7 posto, navodi se u istraživanju konsultantske kuće Euromonitor.
Vezane vijesti
-
Bisfenol A je supstanca koja ometa hormonalne procese i može potaknuti poremećaju u metabolizmu - može se naći na računima koje dobivate u trgovinama
-
Mogu li monoton i dosadan seks biti zabavni. Naravno, ne mogu. Seks je samo po sebi veselje. Zato ga je lakše popraviti nego pokvariti. Ili, ne?
-
Četiri od deset žena priznalo je da će uvijek iskoristiti mogućnost cjenkanja te da će to vrlo rado učiniti
-
Izdvojeno
-
U prvom dvoboju ovosezonskog finala Hrvatskog nogometnog kupa nije bilo ni pobjednika ni golova, Dinamo i Rijeka su na maksimirskom stadionu odigrali 0-0.
-
Elektroničko seksualno nasilje u Hrvatskoj u značajnom je porastu posebno nakon pandemije, a istraživanja pokazuju i kako je iskustvo online seksualnog uznemiravanja imalo 93 posto srednjoškolaca, istaknuto je na konferenciji "Šutnja je teret - glasno protiv seksualnog nasilja".
-
U utorak 14. svibnja 2024. u Ljubljani, u prostoru međunarodnog kreativnog i društvenog centra Rog, Turistička zajednica Zadarske županije je organizirala ekskluzivnu prezentaciju eno-gastro mogućnosti Zadarske županije za brojne predstavnike slovenskih medija i turističke profesionalce.
-
Hrvatski predstavnik na Eurosongu 2024., Baby Lasagna, danas je rasprodao dva koncerta na Šalati.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.