Lifestyle

Koncept

U Londonu predstavljena kampanja hrvatskog turizma"‘Croatia, Full of Life"

 U Londonu predstavljena kampanja hrvatskog turizma

U Londonu je svečano predstavljen novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma, odnosno nova imidž kampanja ‘Croatia, Full of Life‘.

Na ovom, za hrvatski turizam važnom događanju, prisustvovali su Zoran Milanović, predsjednik Vlade RH, Darko Lorencin, ministar turizma, Ratomir Ivičić, direktor Glavnog ureda HTZ-a te mnogi predstavnici domaćih i stranih medija.

"Hrvatska je zemlja puna različitosti, doživljaja i emocija. Riječ „Full" odnosno „Puna" označava raznolikost destinacije koja živi 365 dana u godini. Riječ „Life" tj. „Život" predstavlja Hrvatsku kao mladu i vitalnu zemlju, punu energije koja će vas ispuniti životom.

Sa zadovoljstvom Vam pružamo mogućnost da u Londonu osjetite dašak Hrvatske, slušate autohtonu hrvatsku glazbu, kušate tradicionalna hrvatska jela te da uživate u otoku koji predstavlja 1244 otoka po kojima je Hrvatska čuvena", kazao je ministar Lorencin u svom obraćanju uzvanicima.

Direktor Ivičić je poručio kako ovaj kreativni koncept pruža mogućnost predstavljanja čitave Hrvatske kao turističke destinacije sa svim njenim raznolikostima i proizvodima, od obale do kontinenta.

"Dosadašnji slogan „Mediteran kakav je nekad bio" sigurno je u ovih petnaest godina dao izniman doprinos u pozicioniranju Hrvatske na međunarodnom tržištu. Međutim, novo vrijeme zahtijeva suvremene strategije i taktike promocije te sam siguran kako će novi koncept opravdati naša očekivanja", zaključio je Ivičić.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.