Jubilarka
Ministar turizma otvorio Festival vina i kulinarstva
Ministar turizma Darko Lorencin danas je u Hotelu Esplanada Zagreb otvorio jubinalni 10. Festival vina i kulinarstva - Zagreb vinocom 2015.
Ovom prilikom ministar Lorencin je istaknuo kako se danas ljudi okreću novim trendovima, no ipak cijene izvornost i autohtonost, odnosno ono što se stvaralo stoljećima, i upravo zato je važno njegovati tradiciju i bogatstvo domaće eno-gastro ponude.
„Shvaćajući važnost gastronomije i enologije i za ukupnu turističku ponude naše zemlje, mi smo taj smo proizvod u našoj Strategiji razvoja turizma ocijenili kao jedan od ključnih turističkih proizvoda na kojima će se u budućnosti graditi razvoj turizma. To je ujedno i izuzetno važan proizvod koji se našim programom Hrvatska 365, promovira kao motiv dolaska u destinaciju izvan glavne turističke sezone.
Ključan element kreiranja gourmet proizvoda, je prije svega iskoristiti dobavljivost izvrsnih svježih namirnica koje imamo tijekom cijele godine, proizvodnju kvalitetnih i vrhunskih vina u svim regijama te mogućnost kreiranja aktraktivnih dnevnih ponuda. Mi smo uspostavljanjem programa Hrvatska 365 i novim komunikacijskim konceptom „Croatia : Full of life", stvorili uvjete upravo za stvaranje brenda Hrvatske kao uzbudljive, cjelogodišnje gourmet destinacije. Jer Hrvatska je Full of taste, full of flavours..." , naglasio je ministar turizma Darko Lorencin prilikom otvorenja manifestacije.
Produljenje turističke sezone jedan je od glavnih izazova hrvatskog turizma, a upravo su dodatni motivi dolaska, tj. raznolika i zanimljiva ponuda koja uključuje proizvode i usluge za turiste raznih interesa i profila, neophodan element za razvoj cjelogodišnjeg turizma.
Strategija razvoja hrvatskog turizma u eno-gastro ponudi predviđa poticanje izvrsnosti u gastronomiji, izgradnju i opremanje većeg novih objekata usklađenih s tradicijskim značajkama lokalne arhitekture te s vrhunskom ponudom lokalnih delicija, uvrštavanja hrvatske eno i gastro ponude u svjetske gourmet vodiče, tematiziranje hrvatskih regija kako bi se iskoristila eno-gastronomska različitost, poticanje povezivanja lokalnih proizvođača poljoprivrednih proizvoda s ugostiteljskim sektorom, ali i poticanje ulaganja u događanja na temu hrane i pića te stvaranje specijaliziranih regionalnih agencija za razvoj gastro-enoloških putovanja s ponudom složenih programa.
„Ulazak Hrvatske u EU donosi mnoge koristi hrvatskom turizmu, a veliku priliku za dodatno jačanje konkurentnosti hrvatskog turizma vidimo upravo u zaštiti naših proizvoda zemljopisnom oznakom izvornosti Europske unije. Na taj način dobivamo dodatnu prepoznatljivost destinacije kroz prepoznatljivost naših vrhunskih proizvoda", podcrtao je Lorencin.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom u ponedjeljak, 16. prosinca zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Veliku nagradu 59. zagrebačkog salona arhitekture i urbanizma, koji je pod nazivom "Dijalozi/Monolozi" otvoren u nedjelju u Umjetničkom paviljonu u Zagrebu, osvojio je projekt "Rekonstrukcija Vitića: palimpsest tumačenja izvornosti" skupine autora.
-
Hrvatska ženska rukometna reprezentacija odmjerit će snage sa Španjoskom u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo iduće godine u Nizozemskoj i Njemačkoj, odlučio je ždrijeb u Beču.
-
Kao najznačajnija regionalna zvijezda, Severina nije poznata samo po svojim pjesmama, nego i po tome da se ne boji reći što misli.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.