Lifestyle

European Best Destiantions 2016

TZ grada Zadra od danas provodi kampanju #birajzadar

TZ grada Zadra od danas provodi kampanju #birajzadar

Turistička zajednica grada Zadra od danas provodi novu kampanju  #birajzadar, ostvarenu u koordinaciji Turističke zajednice i skupine mladih ljudi iz Zadra, koji su volonterski osmislili koncept i tijek kampanje.

European Best Destinations (EBD) europska je udruga sa sjedištem u Bruxellesu, nastala s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi te u suradnji s turističkim uredima i udrugom EDEN, na europskoj i svjetskoj razini promovira veće razumijevanje bogatstva, kulture, raznolikosti i kvalitete europskih destinacija.

Portal EBD-a broji više od 2,5 milijuna posjetitelja uz desetke tisuća pratitelja na raznim društvenim mrežama.

Klik na link www.birajzadar.com vodi Vas izravno na web stranicu, na kojoj u roku nekoliko sekundi možete dati svoj glas Zadru uz samo 2 klika mišem. 

Cilj kampanje je osvojiti naslov najbolje destinacije u Europi za 2016-u godini. Preostalo je još 15 dana do kraja natjecanja za ovu laskavu titulu, do 10. veljače 2016. godine.

Stoga pozivamo sve naše sugrađane, udruge, sportska društva, sportaše, novinske redakcije, javne ustanove, glumce, umjetnike, pjevače i sve ostale da nam se pridruže i podijele službeni vizual kampanje ili svoju sliku, odnosno sliku s motivom Zadra uz natpis #birajzadar i linkom na stranicu www.birajzadar.com na svojim profilima na društvenim mrežama. Slike možete poslati i na e-mail adresu: info@birajzadar.com

Službeni profili za provedbu kampanje su facebook, instagram i twitter profili Turističke zajednice grada Zadra pod nazivom "Like Zadar".


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.