Nikola Zorotović i Tadija Glasnović
Nova kolekcija streetwear branda CHYPKA
Urbani streetwear brand CHYPKA, koji je svojim prvim predstavljanjem izazvao veliku pažnju medija i modnih zaljubljenika, u sklopu showroom concept Fashion Week Zagreb/Cro a Portera i C3 Projekt Koncepta prikazao je svoju drugu kolekciju.
Spajanjem jednostavnih i funkcionalnih komada odjeće za svaki dan te tradicionalnih ručno rađenih motiva domaće čipke, Nikola Zorotović i Tadija Glasnović, dvojac iza branda CHYPKA, stvorio je jedinstven i autentičan modni proizvod, koji je svojim prvim pojavljivanjem oduševio publiku i struku.
Nepretenciozan, jednostavan, a istovremeno moćan i upečatljiv, potpis ovog branda, iako u sebi nosi elemente hrvatske kulture, lako prelazi i granicu te je u kratkom roku zabilježio i sjajan poslovni uspjeh. Dostupan preko weba, a u posljednje vrijeme i u C3 PROJEKT KONCEPT trgovini, Chypka se polako i sigurno razvija u kvalitetan domaći brand.
Svojom novom kolekcijom, nastavlja dosljednost u potpisu koji odiše nenametljivom jednostavnošću u par osnovnih modela, no svaki komad za sebe kao da ima kultne osobine. Ne čudi, stoga što ga rado odijevaju brojne poznate osobe, sportaši i pobornici urbanog street styla.
Vezane vijesti
-
Prihodi od prodaje Haute Couture odjevnih komada Diesel će donirati zakladu Only The Brave koja se bori protiv nasilja na internetu.
-
Ako u jesensku sezonu poželite zakoračiti u posebnom odjevnom komadu, asimetrične suknje upečatljivih boja i uzoraka idealan su odabir
-
Jest da se u dućanima nalazi puno veća ponuda odjeće za žene nego za muškarce, no u doba kad možete kupiti baš sve što vam padne na pamet, u gomili robe mogu se pronaći prilično beskorisne stvari.
-
Nepisano je pravilo da na vjenčanju nitko ne nosi bijelo osim mladenke. No to nije jedina greška koju rade žene kada odlaze na vjenčanje.
Izdvojeno
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
-
Dokumentarac „Green City Life“ istražuje rješenja poput regeneracije, urbane poljoprivrede i uporabe biološkog otpada s izgradnjom zelenijih i zdravijih gradova.
-
"Nevera" Tomislava Bralića i klape Intrade stiže s najmanjeg naseljenog otoka u Hrvatskoj! Ova pjesma predstavlja svojevrsnu uvertiru za veliku obljetnicu – klapa Intrade ove godine obilježava 40 godina postojanja
-
"Babygirl" je na rasporedu u petak 17. siječnja s početkom od 20h, a ulaznice po cijeni od 5 eura mogu se kupiti na samoj lokaciji prikazivanja (Polivalentna dvorana Providurove palače) od 19.00 h.
Reci što misliš!