Novo vrijeme donosi i nove trendove
Instagram profil Hrvatske turističke zajednice prati više od 100 tisuća fanova
Instagram profil „Croatia Full Of Life", kojeg vodi i uređuje Hrvatska turistička zajednica, dosegao je brojku od 100 tisuća fanova. Riječ je o vrlo dobrom rezultatu, posebice kada se u obzir uzme podatak da je profil početkom 2015. godine imao oko 2500 fanova. Velik porast fanova na društvenoj mreži Instagram rezultat je novog pristupa društvenim mrežama i promotivnim aktivnostima koje su usklađene sa Strateškim marketinškim planom hrvatskog turizma usvojenim za razdoblje do 2020. godine. Da društvene mreže imaju važnu ulogu u promotivnim aktivnostima Hrvatske turističke zajednice potvrđuje i njen direktor Ratomir Ivičić koji naglašava da novo vrijeme donosi i nove trendove.
"Hrvatsku na društvenim mrežama prezentiramo kao atraktivnu i neistraženu destinaciju, prepunu raznolikosti i bogate turističke ponude. Pritom se najčešće koristimo fotografijama koje prate godišnja doba i konkretne turističke proizvode, ali i onima koje prikazuju poznate destinacijske znamenitosti. Sve naše aktivnosti su usklađene i s novim krovnim komunikacijskim konceptom koji je istovremeno održiv i prilagodljiv specifičnim ciljevima i turističkim proizvodima. Cilj naših aktivnosti je zadržati pozornost, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane publike, a dosadašnje reakcije naših fanova na svim društvenim mrežama su vrlo pozitivne", izjavio je direktor Ivičić.
Tako je za potrebe promotivnih aktivnosti na Instagramu za zimski period provedena kampanja ZIMA 2015./2016. pod oznakom #CroatiaFullOfMagic. Rezultat kampanje je bio više od 10 tisuća novih fanova koje je privukao zimski sadržaj iz hrvatskih gradova kao što su Zagreb, Dubrovnik, Čakovec, Varaždin i Bjelovar, a vrlo dobro je prošao i sadržaj zaleđenih slapova Plitvičkih jezera. Svaka fotografija imala je više od dvije tisuće lajkova, a Instagram profil HTZ-a bio je prvi na tražilici pod oznakama #Winter, #Holiday, #Vacation, #Magic, #WinterWonderland, #Croatia, #Nature i #Advent. Fanovima su se također dijelile i Božićne kugle (u suradnji s TZ Grada Zagreba), ostali promo materijali, gastro i eno recepti te savjeti što se ne smije propustiti prilikom posjeta Hrvatskoj tijekom zime. Sličan koncept se primjenjuje i za ljeto 2016. godine tijekom kojeg je broj fanova dosegao brojku od 100 tisuća.
Gledajući po turističkim proizvodima, promotivne aktivnosti Hrvatske turističke zajednice fokusirane su na nautiku-jedrenje, kamping, plaže, gastronomiju, događanja, kulturnu i prirodnu baštinu te na ostale atrakcije. Dosad je Hrvatska turistička zajednica na instagram profilu objavila gotovo 5 tisuća fotografija i video materijala koji su sveukupno prikupili više od 8 milijuna lajkova. Najviše aktivnih fanova dolazi s tržišta SAD-a, Italije, Njemačke, Velike Britanije i Austrije. Dodajmo kako je u listopadu 2015. godine izmijenjeno ime instagram profila iz „Love Croatia" u „Croatia Full Of Life" čime je izmijenjena i službena oznaka u #CroatiaFullOfLife. U prvih mjesec dana nova je oznaka korištena gotovo 23 tisuće puta, a do danas je navedena oznaka korištena više od 150 tisuća puta.
Hrvatska primamljiva i stranim blogerima
Osim aktivnosti koje provodi Hrvatska turistička zajednica na svojim profilima, značajan utjecaj na povećanje broja fanova na društvenim mrežama imaju i strani blogeri. Naime, u suorganizaciji Hrvatske turističke zajednice u periodu od siječnja do srpnja 2016. godine organizirano je ukupno 21 putovanje za 37 blogera s 12 tržišta među kojima je Kanada, SAD, UK, Brazil, Japan, Koreja, Litva, Norveška, Finska, Poljska, Njemačka i Nizozemska. U Hrvatskoj trenutno boravi i poznati svjetski bloger Oli White koji je ovaj put u Hrvatsku došao u privatnom aranžmanu jer se, kako je sam rekao, prilikom prvog posjeta zaljubio u hrvatske destinacije. Da je riječ o utjecajnom blogeru govori i podatak o broju fanova na njegovom službenom You Tube kanalu koji ima gotovo 2,5 milijuna pretplatnika, a njegovi video uradci se pregledani više od 223 milijuna puta.
Vezane vijesti
-
Pobjeda naše nogometne reprezentacije i poraz Engleske još nam je u mislima. Dojmovi se ne sliježu, cijeli svijet priča o Hrvatskoj, ''malenoj'' ali vatrenoj sportskoj sili.
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavlja na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj „Salon mondial du tourisme“, koji se održava od 15. do 18. ožujka u Parizu.
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku nautičku ponudu u sklopu Međunarodnog nautičkog sajma, koji se u Parizu održava od 2. do 10. prosinca. Riječ je o jednoj od najznačajnijih sajamskih nautičkih manifestacija u ovom dijelu Europe.
Izdvojeno
-
Natječaj Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih za dodjelu državnih socio-ekonomskih stipendija aktualan je sve do 4. studenog
-
Postoje određene namirnice koje, ako se prekomjerno konzumiraju, mogu imati štetne učinke na zdravlje. Prepoznavanje namirnica koje je najbolje ograničiti ključno je za održavanje dobro zaokruženog i zdravstveno osviještenog pristupa prehrani. Prerađeno meso
-
Umjesto devet, na državnoj će maturi biti samo dva praga prolaznosti. I poznati su osam mjeseci prije polaganja mature, a do sada su se objavljivali nakon pisanja ispita.
-
Nogometaši Slavena Belupa gostujućom su 1-0 (1-0) pobjedom protiv Lokomotive u susretu 12. kola HNL-a pobjegli s dna ljestvice te ga prepustili svojim domaćinima. Strijelac jedinog gola bio je Alen Grgić u 32. minuti.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.