Kultura

"Obrazovanje za održivi razvoj" novo je izdanje Školske knjige

foto ilustracija - Pixabay.com

Priručnik "Obrazovanje za održivi razvoj", autorica Diane Garašić, Mirele Sertić Perić i Borjanke Smojver, koji potiče uključivanje učenika u provedbu dijela nastave u cilju stvaranja aktivnih građana i osnaživanja demokracije, novo je izdanje naklade Školska knjiga.

Knjiga nastoji učenike potaknuti na aktivno sudjelovanje u temama koje se na njih odnose, čime izlaze iz pasivne uloge onih koji samo upijaju i primaju znanje te daje odgovor na pitanje "što možemo napraviti u školama, vrtićima i svojim obiteljima kako bi nove generacije stekle ključne kompetencije za djelovanje za opći boljitak", poručuje se u priopćenju nakladnika.

"Takva znanja, vještine i oblici ponašanja nedostaju nam ne samo u hrvatskim školama već u društvu općenito te ovaj priručnik pomiče granicu u demokratskom poučavanju i praksi nekoliko koraka unaprijed", smatra recenzent Dražen Šimleša, kaže se u priopćenju.

Osnovna je prepreka održivu razvoju nejednaka i nepravedna raspodjela hrane, vode i primjerenog prostora za život, ali i svjetskih prirodnih blaga i bogatstava, poručuju autorice u Uvodu.

Priručnik, koji je usklađen s Kurikulumom međupredmetne teme Održivi razvoj za osnovne i srednje škole, primarno je namijenjen školama, no može se primijeniti i u radu s djecom predškolske dobi te sa studentima nastavničkih fakulteta. Sadrži povijesni razvoj i teorijski okvir, iskustva iz prakse s mnoštvom konkretnih primjera, metode i alate za uvrštavanje te međupredmetne teme u školske i predmetne kurikulume.


Reci što misliš!