Kultura

Hrvatsko muzejsko društvo

Godišnja nagrada Arheološkom muzeju Zadar za realizaciju marketinško-propagandnog programa "Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“

Godišnja nagrada Arheološkom muzeju Zadar za realizaciju marketinško-propagandnog programa

Arheološkom muzeju Zadar dodijeljena je Godišnja nagrada Hrvatskog muzejskog društva u kategoriji za realizirani marketinško-propagandni program u 2022.

Hrvatsko muzejsko društvo (HMD) dodijelilo je jučer  u Muzeju suvremene umjetnosti  u Zagrebu godišnje nagrade i posebna priznanja za projekte realizirane u 2022. godini te nagrade za životno djelo. Ocjenjivački sud Hrvatskog muzejskog društva dodijelio je Godišnju nagradu Arheološkom muzeju Zadar u kategoriji za realizirani marketinško-propagandni program "Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“.

Godišnja nagrada dodijeljena je voditeljici odnosa s javnošću Marini Brkić i voditeljici marketinga  Donati Smokrović.

Program "Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“je osmišljen povodom obilježavanja 190. obljetnice Arheološkog muzeja Zadar. Ideja je nastala u želji da se za tu veliku obljetnicu Muzeja izradi jedan malo ekskluzivniji suvenir. U suradnji s poznatim hrvatskim brendom luksuznog zlatnog i srebrnog nakita tvrtkom  ZAKS d.o.o. izrađene su replike dva tipa bizantskih naušnica iz 8. st. koje su pronađene u Ninu i Visočanima. Riječ je o naušnicama velike kulturno povijesne vrijednosti koje predstavljaju lijepe primjerke hrvatske kulture, a čuvaju se u Arheološkom muzeju Zadar.

Nakon izrade naušnica osmišljena je promidžbena kampanja te je organizirano predstavljanje kroz program „Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“  koje je održano u Arheološkom muzeju Zadar. U programu su sudjelovale djelatnice Arheološkoga muzeja Zadar i autorice idejnog koncepta Marina Brkić i Donata Smokrović, zlatar Matej Glasnović iz tvrtke ZAKS d.o.o.  te dr. sc. Radomir Jurić.

Kroz izbor najvrjednijih primjeraka naušnica koje Arheološki muzej Zadar čuva u svom fundusu, a s naglaskom na naušnice iz Nina i Visočana, u prezentaciji dr. sc. Radomira Jurića publika se upoznala s vrijednošću ovih naušnica, ali i spoznajama o vremenu u kojem su nastale. Zlatar Matej Glasnović iz tvrtke ZAKS d.o.o. kroz prezentaciju i kratki film  upoznao je publiku  s procesom izrade replika ovih  naušnica.

Cilj programa bio je pobuditi interes medija i široke publike te pridonijeti popularizaciji muzejskih postava, a ujedno unaprijediti suvenirsku djelatnost. Cilj programa je i ostvaren jer je postignut uistinu velik interes medija i široke publike te su nastale  liste čekanja za nabavu ovih naušnica

Realizacijom programa „Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“  Arheološki muzej Zadar je  dobio originalan suvenir koji valorizira i promiče našu kulturnu baštinu, a ujedno je funkcionalan i prilagođen modernoj ženi te kao takav pridonosi popularizaciji muzejskih postava i Muzeja općenito.

Djelatnici Arheološkog muzeja Zadar svojim su prisustvovanjem na svečanoj dodjeli dali potporu kolegicama.


Reci što misliš!