Hrvatsko muzejsko društvo
Godišnja nagrada Arheološkom muzeju Zadar za realizaciju marketinško-propagandnog programa "Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“
Arheološkom muzeju Zadar dodijeljena je Godišnja nagrada Hrvatskog muzejskog društva u kategoriji za realizirani marketinško-propagandni program u 2022.
Hrvatsko muzejsko društvo (HMD) dodijelilo je jučer u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu godišnje nagrade i posebna priznanja za projekte realizirane u 2022. godini te nagrade za životno djelo. Ocjenjivački sud Hrvatskog muzejskog društva dodijelio je Godišnju nagradu Arheološkom muzeju Zadar u kategoriji za realizirani marketinško-propagandni program "Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“.
Godišnja nagrada dodijeljena je voditeljici odnosa s javnošću Marini Brkić i voditeljici marketinga Donati Smokrović.
Program "Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“je osmišljen povodom obilježavanja 190. obljetnice Arheološkog muzeja Zadar. Ideja je nastala u želji da se za tu veliku obljetnicu Muzeja izradi jedan malo ekskluzivniji suvenir. U suradnji s poznatim hrvatskim brendom luksuznog zlatnog i srebrnog nakita tvrtkom ZAKS d.o.o. izrađene su replike dva tipa bizantskih naušnica iz 8. st. koje su pronađene u Ninu i Visočanima. Riječ je o naušnicama velike kulturno povijesne vrijednosti koje predstavljaju lijepe primjerke hrvatske kulture, a čuvaju se u Arheološkom muzeju Zadar.
Nakon izrade naušnica osmišljena je promidžbena kampanja te je organizirano predstavljanje kroz program „Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“ koje je održano u Arheološkom muzeju Zadar. U programu su sudjelovale djelatnice Arheološkoga muzeja Zadar i autorice idejnog koncepta Marina Brkić i Donata Smokrović, zlatar Matej Glasnović iz tvrtke ZAKS d.o.o. te dr. sc. Radomir Jurić.
Kroz izbor najvrjednijih primjeraka naušnica koje Arheološki muzej Zadar čuva u svom fundusu, a s naglaskom na naušnice iz Nina i Visočana, u prezentaciji dr. sc. Radomira Jurića publika se upoznala s vrijednošću ovih naušnica, ali i spoznajama o vremenu u kojem su nastale. Zlatar Matej Glasnović iz tvrtke ZAKS d.o.o. kroz prezentaciju i kratki film upoznao je publiku s procesom izrade replika ovih naušnica.
Cilj programa bio je pobuditi interes medija i široke publike te pridonijeti popularizaciji muzejskih postava, a ujedno unaprijediti suvenirsku djelatnost. Cilj programa je i ostvaren jer je postignut uistinu velik interes medija i široke publike te su nastale liste čekanja za nabavu ovih naušnica
Realizacijom programa „Zlatni sjaj naušnica iz Nina i Visočana“ Arheološki muzej Zadar je dobio originalan suvenir koji valorizira i promiče našu kulturnu baštinu, a ujedno je funkcionalan i prilagođen modernoj ženi te kao takav pridonosi popularizaciji muzejskih postava i Muzeja općenito.
Djelatnici Arheološkog muzeja Zadar svojim su prisustvovanjem na svečanoj dodjeli dali potporu kolegicama.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!