Kultura

Najava:

Uživajte u nezaboravnom okusu kave i platite je svojim mislima, riječima, poezijom...

Uživajte u nezaboravnom okusu kave i platite je svojim mislima, riječima, poezijom...

Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862. predstavio je 3. ožujka 2014. godine Poetry projekt, zanimljivu i edukativnu kampanju u kojoj nas je želio potaknuti na otkrivanje i prepoznavanje poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom.

Povodom toga u zagrebačkim tramvajima nalazilo se 10.000 poruka sa stihovima poznatih i priznatih hrvatskih pisaca poezije koje su imali priliku pronaći svi korisnici javnog prijevoza te koje su trebale uljepšati čovjekovu životnu svakodnevnicu.

Kao nastavak projekta u kojem je poezija najveća vrijednost stvaranja, na Međunarodni dan poezije 21. ožujka 2014., Julius Meinl je odlučio nagraditi sve ljubitelje kave i sve one kojima je ovaj mirisni napitak svakodnevni životni ritual.

Julius Meinl je brand koji je od svojih početaka izgrađen na načelima kulture, umjetnosti, poezije. Ni jedan drugi brand nije toliko povezan s Bečkom kulturom, s umjetničkim izražajem s ciljem promocije umjetnosti kao neiscrpne snage stvaranja novih životnih vrijednosti.

Upravo zato Julius Meinl svojim potrošačima želi ponuditi još nešto, ponuditi im puno više od pukog ispijanja kave te na Međunarodni dan poezije pružiti im novo nezaboravno iskustvo da kavu plate svojom poezijom.

Gastro.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.