#mladi
Više od 1500 prodavaonica diljem Hrvatske pridružilo se kampanji protiv maloljetničke konzumacije alkohola
Započelo je novo izdanje društveno odgovorne kampanje „Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne“, koju provodi Grupacija proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore.
U partnerstvu s vodećim trgovačkim lancima u Hrvatskoj, među kojima su Studenac, Konzum, Kaufland, METRO i SPAR, u više od 1558 prodavaonica diljem zemlje bit će istaknuti edukativni materijali koji upozoravaju na dosljednu primjernu zakona o zabrani prodaje i posluživanja alkohola maloljetnicima.
„Grupacija proizvođača piva pri Hrvatskoj gospodarskoj komori već cijelo desetljeće provodi kampanju 'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne' čime želi doprinijeti sprječavanju maloljetničke konzumacije alkohola. Riječ je o društvenom problemu koji zahtijeva višerazinska partnerstva te smo ponosni što će, u sklopu suradnje s vodećim trgovačkim lancima u Hrvatskoj, poruke kampanje biti istaknute u najvećem broju prodavaonica do sada.
Vjerujemo da ćemo na ovaj način dosegnuti još veći broj ljudi, osobito trgovaca i roditelja maloljetnika, i dodatno osvijestiti sugrađane o štetnosti maloljetničke konzumacije alkohola“, izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, predsjednica PR odbora Grupacije proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore.
U sklopu kampanje i dalje je dostupan Vodič za roditelje pripremljen u suradnji s udrugom „Ti si OK“, a dostupan je na internetskoj stranici kampanje. Roditelji u njemu mogu naći smjernice koje će im pomoći u odgojnom postupanju s maloljetnicima, pokazati im kako mogu otvoreno razgovarati i izgraditi odnos temeljen na povjerenju, ali i osvijestiti im važnost strukturiranog slobodnog vremena u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola.
Izdvojeno
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
-
Dokumentarac „Green City Life“ istražuje rješenja poput regeneracije, urbane poljoprivrede i uporabe biološkog otpada s izgradnjom zelenijih i zdravijih gradova.
-
"Nevera" Tomislava Bralića i klape Intrade stiže s najmanjeg naseljenog otoka u Hrvatskoj! Ova pjesma predstavlja svojevrsnu uvertiru za veliku obljetnicu – klapa Intrade ove godine obilježava 40 godina postojanja
-
"Babygirl" je na rasporedu u petak 17. siječnja s početkom od 20h, a ulaznice po cijeni od 5 eura mogu se kupiti na samoj lokaciji prikazivanja (Polivalentna dvorana Providurove palače) od 19.00 h.
Reci što misliš!