HTZ:
U listopadu 8 posto više turista
Od početka godine u Hrvatskoj ostvareno je 616 tisuća dolazaka više nego lani, objavila je Hrvatska turistička zajednica.
I u listopadu je također zabilježeno 8 posto više dolazaka i noćenja
U prošlom mjesecu najviše noćenja ostvareno je u Dubrovniku, Zagrebu, Splitu, Zadru i Poreču.
Prema prvim nepotpunim podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je tijekom prvih deset mjeseci ostvareno 20,5 milijuna dolazaka i 106,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 3 posto u dolascima i 1 posto u noćenjima. Drugim riječima, u odnosu na lani ostvareno je 616 tisuća dolazaka više i 694 tisuće više noćenja.
„Cijelu ovu godinu bilježimo pozitivne turističke rezultate, a ovaj trend se, kako smo i predvidjeli, nastavio i u posezoni. Tako smo u listopadu ostvarili 87 tisuća više dolazaka i 286 tisuća više noćenja nego u listopadu prošle godine te je i ovo još jedna potvrda rekordnim ostvarenjima, koje prate i financijski pokazatelji.
Svime postignutim u ovoj godini možemo biti i te kako zadovoljni, a još više kada znamo da paralelno s ostvarivanjem ovih rezultata, koji nam stalno potvrđuju kako se pozicioniramo kao cjelogodišnja destinacija, kontinuirano radimo i na sveobuhvatnoj reformi kojom želimo osigurati jednaku uspješnost i u budućnosti“, izjavio je Tonči Glavina, ministar turizma i sporta.
Tijekom prvih deset mjeseci najviše su noćenja ostvarili gosti s tržišta Njemačke (22,2 milijuna noćenja), Hrvatske (12,6 milijuna noćenja), Slovenije (10,7 milijuna noćenja), Austrije (8 milijuna noćenja), Poljske (7 milijuna noćenja), Češke (5,1 milijuna noćenja), UK-a (4 milijuna noćenja), Mađarske (3,9 milijuna noćenja) i Italije (3,8 milijuna noćenja). Gledano prema destinacijama najviše je noćenja ostvareno u Dubrovniku, Rovinju, Splitu, Poreču i Umagu, a gledano prema vrsti smještaja najviše je noćenja ostvareno u objektima u domaćinstvu (39,3 milijuna noćenja), hotelima (24,3 milijuna noćenja) i kampovima (20,7milijuna noćenja).
„Raznolika i kvalitetna turistička ponuda, zanimljiva sportska, outdoor, gastronomska, ali prije svega brojna poslovna događanja doprinijela su odličnim rezultatima turističkog prometa u listopadu. Interesantna ponuda u destinaciji motiv je dolazaka brojnih gostiju u posezoni posebno s tržišta Njemačke, Velike Britanije, Austrije, Slovenije, ali i SAD-a i Francuske. Pojačane promotivne aktivnosti, na inozemnim, ali i domaćem tržištu usmjerili smo upravo na pred i posezonu u kojima ima prostora za održivi rast turističkog prometa.
Iznimno dobrim listopadskim rezultatima doprinijele su i brojne aviolinije, odnosno duži period zrakoplovne povezanosti koji Hrvatsku povezuje s našim najvažnijim tržištima“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Dodajmo kako je u listopadu ostvareno 1,2 milijuna dolazaka i 3,9 milijuna noćenja, što u odnosu na isti mjesec prošle godine predstavlja rast od 8 posto u dolascima i noćenjima. U listopadu je najviše noćenja ostvareno u destinacijama Dubrovnik, Zagreb, Split, Zadar i Poreč.
Vezane vijesti
-
Hrvatska 21-godišnja skijašica Zrinka Ljutić prva je nakon prve vožnje slaloma Svjetskog kupa u francuskom Courchevelu
-
Vlada je u dogovoru s trgovcima odlučila na popis proizvoda sa zamrznutim cijenama dodati još 40 artikla
-
Drama plus poziva sve zainteresirane na upise u glumačke skupine!
Izdvojeno
-
Jubilarna 20. Noć muzeja, najveća muzejska manifestacija u Hrvatskoj, održava se u petak, 31. siječnja 2025. I ove godine Stalna izložba crkvene umjetnosti u Zadru sudjeluje u ovoj važnoj kulturnoj manifestaciji
-
Svake godine ljubitelji karnevala u Njemačkoj razbijaju glavu oko savršene maske. Ali kako stvari stoje bolje se kloniti se nekih karnevalskih kostima.
-
Rebeka objavljuje svoj novi intrigantan singl " PAS MATER F60.81" u kojem progovara o vrlo aktualnoj temi, zlostavljanju od strane osoba s narcisoidnim poremećajem ličnosti, a u pikantnom spotu joj se pridružila i Severina.
-
Prema podacima Eurostata, cijene kruha u europskim zemljama značajno su porasle tijekom posljednjih pet godina, a najveći porast zabilježen je u Mađarskoj, gdje je kruh poskupio čak 113 posto.
Reci što misliš!