Događaji

obavijest

Kako do subvencije smještaja kod privatnog stanodavca?

Kako do subvencije smještaja kod privatnog stanodavca?

Raspisan je Natječaj za subvencije smještaja kod privatnog stanodavca studentima u redovitom statusu Sveučilišta u Zadru i Veleučilišta Nikole Tesle u Gospiću u akademskoj godini 2024./2025.

Prijave za Natječaj podnose se do 5. studenog 2024. godine.

1.  Natječaj

2. Pravilnik o uvjetima i načinu ostvarivanja prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje, ( NN 68/2023NN 77 /24)

Prijava putem mrežne forme  e-molba.
Prijava putem mrežne forme e-molba je obvezna i preduvjet za sudjelovanje u natječaju. 

E-molba (sastoji se od Obrazca „A“ i Izjave o članovima zajedničkog kućanstva) se obvezno popunjava online, a zatim ispisuje, potpisuje i šalje s ostalom dokumentacijom.

Za popunjavanje obrasca potrebno se prijaviti svojim AAI korisničkim računom ili OIB-om.

Ukoliko nemate AAI korisnički račun, prilikom prve prijave na e-molba kliknite na „Registracija“.

Prijave se dostavljaju u navedenom roku  isključivo preporučenom poštom.

VAŽNO! 

Molimo pažljivo pročitajte i proučite ponuđenu dokumentaciju. 

Detalji prijave i način slanja dokumentacije opisani u tekstu Natječaja. 

Dokumentacija za preuzimanje: 

  1. OBRAZAC „A“- (mrežna prijava putem e-molba)
  2. ZAMOLBA-brucoši 
  3. ZAMOLBA-više godine 
  4. OBRAZAC „B“ – za studente koji prvi put upisuju prvu godinu studija (BRUCOŠI)- ovjerava srednjoškolska ustanova
  5. OBRAZAC „B-1“- studenti koji prvi put upisuju prvu godinu studija ili će drugi  put upisati prvu  godinu 
  6. OBRAZAC „B-2“ –studenti viših godina
  7. OBRAZAC „B-3“ –studenti prve godine diplomskog studija
  8. OBRAZAC „B-4“ – studenti druge godine diplomskog studija
    (OBRASCE „B-1“, „B-2“, „B-3“, „B-4“ treba izabrati prema vrsti studija i godini studija) 
  9. Izjava o članovima zajedničkog kućanstva koji nemaju osobni identifikacijski broj (OIB) 
  10. Izjava o prihvaćanju uvjeta natječaja  
  11. Popis dokumentacije koja se dostavlja na Natječaj.

Pribavljanje potrebnih dokumenata moći će se obavljati putem e-mail-a, osobnim preuzimanjem u Studentskoj službi i tajništvima Odjela (za jednopredmetne studije), te pristupom Studomatu putem AAI računa (elektroničkog identiteta studenta), do 5. studenog 2024. u uredovno vrijeme.
Ako se dokumentacija pribavlja putem e-maila, student će poslati, sa svojim imenom i prezimenom, OIB-om te podacima koji su mu poznati, jedan od obrazaca “B1“, „B2“, „B3“  i „B4” Studentskoj službi ili odjelnom tajništvu sa zamolbom da se obrazac popuni ili  se provjere  podaci koje je u obrazac upisao osobno student, te ovjeren s točnim podacima proslijedi e-mailom studentu.

Popis prihvatljive dokumentacije za bodovanje
Popis deficitarnih zanimanja
PJ Ministarstva hrvatskih branitelja  


Reci što misliš!