Događaji

#tržište

Hrvatska, Slovenija i Austrija udružuju snage za promociju na SAD tržištu

Hrvatska, Slovenija i Austrija udružuju snage za promociju na SAD tržištu
snježana Šimunović

New York, 18. rujna 2024. – Hrvatska, Slovenija i Austrija započele su zajedničku promotivnu kampanju pod nazivom „Alps-Adriatic-Amazing“ na značajnom američkom tržištu. Cilj kampanje je pozicionirati ove tri zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije za američke turiste.

Kampanja, koju provode Hrvatska turistička zajednica, Slovenska turistička organizacija i Austrijska nacionalna turistička organizacija, fokusira se na prirodnu ljepotu, aktivni turizam i gastronomiju regije koja se proteže od Alpa do Jadrana. Aktivnosti uključuju marketinšku suradnju s renomiranim medijem Condé Nast Traveler USA, koja će rezultirati s više od 12 milijuna impresija.

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, ističe važnost SAD-a kao ključnog dalekog tržišta za Hrvatsku, gdje je u prva osam mjeseci ove godine zabilježen rast dolazaka od 8% i noćenja od 6%. „SAD je najvažnije daleko tržište za naš turizam, a kombiniranje s drugim destinacijama Europe čini nas dijelom njihovih šireg itinerera,“ dodaje Staničić.

Slovenska turistička organizacija bilježi impresivan rast američkih noćenja, s 28% rasta prošle godine i dodatnih 17% ove godine. Maja Pak Olaj, direktorica STO-a, vjeruje da će zajednička kampanja s Austrijom i Hrvatskom donijeti još bolje rezultate i dodatno ojačati poziciju Slovenije kao vodeće europske destinacije.

Austrijska turistička organizacija također naglašava kako kampanja pruža poseban doživljaj američkim posjetiteljima kroz kombinaciju destinacija u južnom dijelu Austrije, Sloveniji i Hrvatskoj. „Američki posjetitelji često kombiniraju posjete nekoliko zemalja, što im omogućuje novi pogled na europsku turističku ponudu,“ izjavila je Astrid Steharnig-Staudinger, direktorica ANTO-a.

Kampanja se fokusira na prirodnu baštinu, kulturu, eno-gastronomiju, održivost i inkluzivnost, nudeći iskustva sporih putovanja. Promotivne aktivnosti usmjerene su na ključne destinacije poput Zagreba, Zagorja, Kvarnera i Zadarske županije u Hrvatskoj, te na južni dio Austrije, uključujući Graz i Korušku.

Za kraj godine planiran je zajednički nastup na jednom od B2B događanja u SAD-u, usmjerenom na luksuzni i premium turizam, s ciljem dodatne promocije regije među američkim putnicima visoke platežne moći.


Reci što misliš!