Događaji

HUOJ

Otvoren natječaj za nagradu The! za najbolje komunikacijske projekte u regiji

Otvoren natječaj za nagradu The! za najbolje komunikacijske projekte u regiji
HUOJ

Uvođenjem međunarodne nagrade za odnose s javnošću želimo pokrenuti natjecanje u izvrsnosti stoga pozivamo agencije i korporacije, nevladin sektor i javne ustanove na prijavu svojih najboljih komunikacijskih ostvarenja. Na natječaj se mogu prijaviti projekti iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine, a rok je 2. listopada 2023. godine

Prvobitna ideja i želja bila je mogućnost otvaranja nacionalne nagrade međunarodnom tržištu, davanje prilike svima iz regije da se pohvale svojim najboljim ostvarenjima.  Na prošlogodišnji natječaj pristiglo je 19 prijava iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine i upravo zato ovim putem pozivamo agencije i korporacije, nevladin sektor i javne institucije na prijavu svojih najboljih komunikacijskih ostvarenja u 2022. godini.

Natječaj je otvoren do 2. listopada u 18 sati, a najbolje komunikacijske projekte birat će stručni žiri sastavljen od po tri predstavnika država sudionica, odnosno iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.

Prijaviti se mogu kampanje realizirane tijekom kalendarske godine, mogu biti lokalne, ali i međudržavne. Krajnji je cilj usmjeriti sve kolege, cijelu struku na izvrsnost.

Otvorene su prijave u devet natjecateljskih kategorija: za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijamaza odnose s javnošću za velika, mala i srednja trgovačka društva, društveno odgovorno poslovanje, unutrašnju komunikaciju i kriznu komunikaciju, političku i digitalnu komunikaciju te komunikaciju događanja.

„Vrijeme je da krenemo intenzivnije raditi na razmjeni znanja i iskustava jer je tržište u isto vrijeme i malo i veliko, a izvrsni projekti ono su o čemu bi svi, koji su u industriji odnosa s javnošću, trebali biti upoznati i koje bismo trebali slaviti.“, poručuje Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Iz HUOJ-a ističu kako ovom nagradom žele usmjeriti struku odnosa s javnošću na izvrsnost te očekuju da će posredno doći do razmjene iskustava, znanja, praćenja trendova, a iz kojih kao struka možemo učiti. Dodatni motiv je naravno i nagrada no i želja da svaki prijavitelj dobije potvrdu da radi dobar posao.


Reci što misliš!