Događaji

novi imidž

Lidl mijenja koncept svojih trgovina

Lidl mijenja koncept svojih trgovina
Pixsell

Kako pišu njemački mediji, diskont Aldi već mjesecima raste brže od svog konkurenta Lidla. Na to je odlučio reagirati vlasnik Lidla – Schwarz grupa. Poslovnice Lidla su od 2020. značajno unaprijeđene, no iz trgovačkog lanca spremaju novi koncept

Fenix Magazin piše kako će se u budućnosti demolirati elegantni stalak za vino i kutak za voće i povrće i zamijeniti manje kvalitetnim inventarom. To bi i vizualno trebalo ponovno dati dojam prvog diskonta.

Ovaj korak unatrag ne odnosi se samo na imidž. Kako navode mediji, 2020. prvi su se djelatnici požalili da je opskrbljivanje polica s povrćem znatno otežano.

U novom konceptu poslovnice etikete će biti puno vidljivije, kao i ponuda promotivnih artikala. Uočljivo će se prezentirati samo posebna vina, te će drogerijski dio biti puno jednostavniji nego prije.

Posebna novost će biti samouslužne blagajne, koje su već postavljene u određenim poslovnicama. Blagajne kupci mogu koristiti samostalno, te na kraju račun mogu platiti karticom.

 


Reci što misliš!