novi imidž
Lidl mijenja koncept svojih trgovina
Kako pišu njemački mediji, diskont Aldi već mjesecima raste brže od svog konkurenta Lidla. Na to je odlučio reagirati vlasnik Lidla – Schwarz grupa. Poslovnice Lidla su od 2020. značajno unaprijeđene, no iz trgovačkog lanca spremaju novi koncept
Fenix Magazin piše kako će se u budućnosti demolirati elegantni stalak za vino i kutak za voće i povrće i zamijeniti manje kvalitetnim inventarom. To bi i vizualno trebalo ponovno dati dojam prvog diskonta.
Ovaj korak unatrag ne odnosi se samo na imidž. Kako navode mediji, 2020. prvi su se djelatnici požalili da je opskrbljivanje polica s povrćem znatno otežano.
U novom konceptu poslovnice etikete će biti puno vidljivije, kao i ponuda promotivnih artikala. Uočljivo će se prezentirati samo posebna vina, te će drogerijski dio biti puno jednostavniji nego prije.
Posebna novost će biti samouslužne blagajne, koje su već postavljene u određenim poslovnicama. Blagajne kupci mogu koristiti samostalno, te na kraju račun mogu platiti karticom.
Izdvojeno
-
Odlukom općinskog načelnika, Općina Preko i ove će godine umirovljenicima i korisnicima prava u sustavu socijalne skrbi dodijeliti božićnice.
-
Na blagdan svete Lucije učenici Osnovne škole Voštarnica, u pratnji ravnateljice Irene Dukić i učiteljica edukacijskih rehabilitatorica, posjetili su zadarsku gradsku upravu.
-
Dođite u Glazbenu zbirku Gradske knjižnice Zadar u ponedjeljak 16. prosinca na Božićni kviz!
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom u ponedjeljak, 16. prosinca zbog radova prema sljedećem rasporedu
Reci što misliš!