Događaji

"Zadar i Zadarska županija imaju veliki potencijal"

TZZŽ predstavila ponudu agentima dviju najvećih grupacija na američkom tržištu kroz tri eventa

TZZŽ predstavila ponudu agentima dviju najvećih grupacija na američkom tržištu kroz tri eventa
TZZŽ

U organizaciji Predstavništva Hrvatske turističke zajednice za Sjevernu Ameriku, Turistička zajednica Zadarske županije je proteklog tjedna predstavila cjelokupnu turističku ponudu Zadarske županije stotinama američkih agenata na Globalnoj konvenciji ASTA 2023. i skupu Travel Leadersa – Luxury Travel Forumu i Edge konferenciji.

Globalna konvencija ASTA 2023. održala se od 2. do 5. svibnja i okupila gotovo 900 sudionika, uključujući dobavljače, profesionalce u turizmu i više od 500 savjetnika za putovanja, na opsežnom dnevnom redu općih panela, edukativnih radionica i društvenih okupljanja. Sveukupni je ton konvencije bio  izrazito optimističan, a zbog brojnih činjenica o oporavku putovanja dok je iskorištavanje mogućnosti rasta bila temeljna tema mnogih edukativnih radionica konvencije.

Važan dio konferencije bio je „Trade Show“ koji je turističkim agentima pružio priliku za razgovore i ugovorene sastanke s preko 180 partnera, od kojih je jedan bila Hrvatska turistička zajednica uz koju se predstavila i TZ Zadarske županije, a koja je brojne agente upoznala s mogućnostima raznih doživljaja u Zadru i županiji, te pružila razne korisne informacije. 

Podsjetima kako je ASTA Američko društvo turističkih savjetnika (agenata), vodeća svjetska udruga turističkih profesionalaca, globalni zagovornik putničkih agencija, putničke industrije i putničke javnosti. Istaknimo kako se Turistička zajednica Zadarske županije već niz godina oglašava u godišnjem vodiču ASTA-e, a kako bi američkim agentima prezentirala Zadarsku županiju kao jednu od privlačnijih hrvatskih turističkih regija. 

U razdoblju od 7. do 10. svibnja uslijedilo je predstavljanje u domeni luksuznog i odmorišnog turizma na dva važna poslovna skupa koja je organizirala vodeća američka organizacija koja okuplja agente i savjetnike za putovanja - Travel Leaders Network (TLN).

TLN broji preko 50.000 članova iz cijelog SAD-a i dio je Internova Grupe koja je najveća korporacija te vrste u Americi s preko 100.000 članova u domeni luksuznog, korporativnog i odmorišnog turizma te 1.400 pomno odabranih hotela u cijelom svijetu. Istaknimo kako više od polovice hotela-članova broji do 100 soba te pruža iznimno kvalitetnu i visoko personaliziranu uslugu.

Prvog je dana održan Luxury Travel Forum u „speed-dating“ konceptu, a pored tog sudjelovanja na B2B sastancima s agentima, Hrvatska je kao jedina partner destinacija Luxury Travel Foruma po prvi puta bila domaćin domjenka na ovom skupu koji je okupio isključivo odabrane agente luksuznog turizma.

Sljedećih je dana održana TLN-ova najveća godišnja konferencija EDGE (Educate-Discover-Gather-Evolve) na kojoj su održani sastanci s agentima odmorišnog turizma. Dodatno je održana i posebna prezentacija prema zainteresiranim agentima na kojoj se predstavila Zadarska županija, naglasivši ne samo posebnosti regije već i različitost iskustava koja je čine poželjnom odmorišnom destinacijom.

Dodajmo kako je ovaj četverodnevni skup okupio 1.800 sudionika, od čega preko 1.300 agenata, a Zadarska je županija dobila izvrsnu vidljivost prema agentima koji su apsolutno oduševljeni sa svime što Hrvatska nudi.

Tim povodom direktorica Mihaela Kadija je izjavila: 

- Zahvalni smo kolegici Krešić-Jurić, direktorici predstavništva HTZ-a u SAD-u, i Hrvatskoj turističkoj zajednici, na ovoj velikoj prilici da predstavimo Zadarsku županiju na dva iznimno važna skupa za tržište Sjeverne Amerike, i to stotinama američkih turističkih profesionalaca. Zadar i Zadarska županija imaju veliki potencijal za tržište koje je značajno stoga što Amerikanci putuju tijekom cijele godine, a poznati su kao dobri potrošači.  Otvaranjem malih boutique hotela diljem županije, našom ponudom raznih doživljaja, te najavom otvaranja više gradskih hotela, posebice Hyatt Maraska Regency Zadar, grad Zadar i županiju čekaju velike prilike na tome tržištu, te je važno početi sa snažnijim pozicioniranjem. Predstavljanje je bilo iznimno uspješno, Hrvatska je na američkom tržištu veliki hit i dobro je poznata destinacija s kojom agenti sve više žele raditi i otkrivati sve njezine dijelove, pa tako i Zadar i cijelu županiju. 


Reci što misliš!