Događaji

Raspad sistema

Neadekvatni brodovi se kvare, kasne ili ne plove: “Zašto zadarski akvatorij dobiva najlošije od Jadrolinije?”

Neadekvatni brodovi se kvare, kasne ili ne plove: “Zašto zadarski akvatorij dobiva najlošije od Jadrolinije?”

Trajekt Ugljan je prema informacija objavljenim na Facebook stranici mještana grupe građana Preko i udruge Idro Čeprljande, ostao bez motornog pogona još jutros iza 8 sati.

Na liniju je ubačen trajekt Jadran, a putnici su više od sat vremena kasnili u dolasku u Zadar. Pritom je dio automobila iz Preka ukrcan na liniju koju održava trajekt Sv. Juraj, koji je pak kao “brodska”, a ne trajektna linija, putnike iskrcao u Gradskoj luci na Poluotoku, pa potom vozila s putnicima u Gaženicu prenosi Morski hr.

Nije prvi put da stižu žalbe stanovnika zadarskog plovnog područja, no ovaj put ljudima je prekipjelo:

"Nitko da povuče pitanje starosti i kvalitete flote na zadarskom području,u odnosu na npr. Split? Ugljan je kupljen iz Grčke, i ne vozi po jačoj južini (Hrvatski trajekti koji voze su Jadran, Juraj Dalmatinac itd… to su trajekti proizvedeni u Kraljevici) Nazor je prastar, SIS još i više", nabraja ovaj otočanin i nastavlja:

"Uvedena brzobrodska linija Zadar – Preko koja je uspostavljena kad se Gaženica otvorila – brod Dora je više u škveru nego na liniji. I non stop ga mijenja trajekt Sv. Juraj koji je također star ka Biblija."

"Jedino što funkcionira su ti moderni trajekti hrvatske proizvodnje, ali ih ne daju na zadarsko područje. Najveći problem je umisto da se potakne hrvatska brodogradnja, kupuju se grčki otpatci. Jadrolinija ne nešto najjače što imamo od brodarstva, ali ne funkcionira dobro", razočarano konstatira.

"Katamarane imaju opravdano jer zna bit jakoga juga (i bure, tamo na zapadnom dijelu). Jedini problem je Dora. Više je u škveru nego na liniji i nije adekvatna od početka. Ona i po najmanjem vitru ne isplovljava. Ali trajekti su najveći problem. Stari su. A ima masu novogradnje koja se dodijeljuje isključivo na Splitsko područje. Vladimir Nazor, Sis, Sveti Juraj su tri trajekta koji rade frekventne linije a nisu adekvatni. A ovo za Ugljan je posebna priča. Kupuje se polovni grčki nekvalitetni trajekt koji ne može ploviti (pristajati da budemo precizniji), znači nemaritiman je, zato su ga se Grci i riješili. Trajekata fali, a kupuje se loša polovna roba iz Grčke. Nema smisla.", zaključuje otočanin.

Trajekt Ugljan je prema informacija objavljenim na Facebook stranici mještana grupe građana Preko i udruge Idro Čeprljande, ostao bez motornog pogona još jutros iza 8 sati. Na liniju je ubačen trajekt Jadran, putnici su kasnili, a nisu dobili nikakvu obavijest. Naposljetku, Jadrolinija je putnike o svemu obavijestila priopćenjem i to tek u 13.30 sati:

“Danas, 08.08. umjesto trajekta Ugljan na trajektnoj liniji Zadar (Gaženica) – Ošljak – Preko (Ugljan) plovi trajekt Jadran non-stop, bez najavljenog reda plovidbe.

Iznimno će se iz luke Preko ukrcavati automobili na brodskoj liniji 409 Zadar – Preko.”


Reci što misliš!