#zadar
Održana Skupština Turističke zajednice Zadarske županije
Skupština Turističke zajednice Zadarske županije održala je u petak 17. prosinca 2021. godine putem video konferencije svoju 4. sjednicu na kojoj je usvojeno Izvješće o izvršenju Programa rada od siječnja do rujna 2021. kao i Izmjene i dopune Programa rada s rebalansom financijskog plana za 2021. godini.
Sjednicu je vodio predsjednik Turističke zajednice Zadarske županije župan Božidar Longin, a na sjednici je također usvojen Program rada Turističke zajednice Zadarske županije s financijskim planom za 2022. godinu. Članovima Skupštine predočene su i informacije o ostvarenom turističkom prometu u Zadarskoj županiji u razdoblju od siječnja do listopada 2021.
Pored toga, Skupština je potvrdila mandat u Skupštini predstavnicima TZ općine Poličnik i TZ općine Vir, a donesena je i odluka o povjeravanju poslova nadzora nad radom Turističke zajednice Zadarske županije za 2021. godinu tvrtki Revicon iz Zadra temeljem članka 16. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma.
U svom obraćanju članovima Skupštine direktorica Mihaela Kadija je prezentirajući izvješće o izvršenju Programa rada za razdoblje siječanj-rujan 2021. istaknula kako su u navedenom razdoblju unatoč zahtjevnoj i neizvjesnoj situaciji putem brojnih aktivnosti ipak ostvarene sve ključne smjernice odnosno jačanje brenda kroz implementaciju brend strategije, zatim strateško razvijanje proizvoda s jasnom podlogom u resursima, kao i uspostavljanje i daljnje učvršćivanje sinergije između svih dionika u turizmu, te promidžba destinacije. Uz to, ostvareni su i marketinški ciljevi turizma Zadarske županije: povećanje fizičkog obujma turističkog prometa i udjela turističkog prometa u PPS razdoblju kao i dolazaka turista putem zračnih prijevoznika, zatim snažnije afirmiranje izražene ponude proizvoda za tržište posebnih interesa i jačanje afirmacije na ključnim geo-zonama s najvećim potencijalom, daljnje jačanje korištenja e-marketinga u ukupnoj promidžbi Zadarske regije, te nastavak podrške turističkoj industriji i proširenje inter-regionalne suradnje.
Govoreći o statističkim podacima za prvih 10 mjeseci 2021. godine direktorica je izrazila zadovoljstvo jer je Zadarska županija usprkos ograničenju putovanja, zatvorenosti granica i država u predsezoni, te činjenici kako su putovanja omogućena tek od 15. lipnja značajno premašila nacionalna predviđanja i prosjek. Usporedno s istim razdobljem u rekordnoj 2019. godini, ostvareno je 76% dolazaka i 84% noćenja, točnije preko 1.5 milijuna dolazaka i 12.6 milijuna noćenja. Najviše je noćenja, gotovo 36% ostvareno tradicionalno u objektima u domaćinstvu, a potom u kampovima i hotelskom smještaju, te ostalim oblicima smještaja.
U prvih devet mjeseci ostvareno je i 2,2% više prihoda od planiranih, a rebalansom su se uravnotežili ostvareni prihodi i rashodi u odnosu na planirane, pa su prihodi Turističke zajednice Zadarske županije povećani za 26%, a rashodi za 5%. Temeljem nove metodologije ključna je promjena nastala u aktivnostima strateških projekata i marketinške suradnje gdje se radi primjene nove računovodstvene tehnike prema kojoj se svi priljevi i obveze vezani za zajedničko oglašavanje kod zrakoplovnih tvrtki bilježe kao prihod i rashod zajednice.
Direktorica Mihaela Kadija je prezentirajući Program rada za 2022. godinu istaknula kako se planira 25% više prihoda i to najviše iz izvornih prihoda TZZŽ odnosno turističke pristojbe - čak 9 milijuna kuna. Ostali su značajniji prihodi prijenos iz prethodne godine (3,7 milijuna kuna) koji služi funkcioniranju zajednice u početku godine odnosno u razdoblju kad se prihodi slabije ostvaruju dok se istovremeno odvijaju brojne financijski zahtjevne aktivnosti, te naravno članarina (1,4 milijuna kuna).
Financijskim je planom najviše sredstava predviđeno za komunikaciju i oglašavanje, čak 8,8 milijuna kuna, od kojih se najviše planira za marketinške i poslovne suradnje - 4,37 milijuna kuna. Ta stavka obuhvaća udruženo oglašavanje, strateške projekte i posebne programe i projekte. Za oglašavanje destinacije se planira još 3,25 milijuna kuna dok se za sajmove planira 450 tisuća kuna, a za promotivne materijale 375 tisuća. Administrativni troškovi iznose 1,165 milijuna kuna, rezerva 300 tisuća, a točka Istraživanje i strateško planiranje 100 tisuća kuna.
Kod razvoja turističkog proizvoda predviđeno je 2,6 milijuna kuna, a najviše za podršku razvoju turističkih događanja 750 tisuća kuna, zatim sustavima označavanja kvalitete turističkog proizvoda 722 tisuće kuna, te podršci turističkoj industriji 600 tisuća kuna i za turističku infrastrukturu 500 tisuća kuna.
Vezane vijesti
-
Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu obaviještena je o pomorskoj nesreći putničkog katamarana „Princ Zadra“ u vlasništvu tvrtke Miatrade, koji se 15. studenog 2024. oko 18:20 sati nasukao kod otoka Premuda.
-
Donosimo raspored rada trgovina i trgovačkih lanaca u Zadru u nedjelju, 17. studenog, i u ponedjeljak, na Dan sjećanja:
-
Pronađite svoju sljedeću profesionalnu priliku na posao.hr., pogledajte kojih je 10 pozicija istaknuto za Zadarsku županiju ovoga tjedna!
-
Katamaran koji jučer naletio na hrid pored otoka Premude završio je po morem. Krma se napunila morem i brod je ubrzo poklenuo, a uskoro je ostao viriti tek vrh.
Izdvojeno
-
Pronađite svoju sljedeću profesionalnu priliku na posao.hr., pogledajte kojih je 10 pozicija istaknuto za Zadarsku županiju ovoga tjedna!
-
U Hrvatsku do kraja slijedećeg tjedna stiže sedmi Rafale a zahvaljujuću programu zajedničke nabave Hrvatska će znatno povoljnije i brže dobiti tenkove Leoparde 2 A8, ističe u razgovoru za Hinu potpredsjednik Vlade i ministar obrane Ivan Anušić, koji je na toj poziciji godinu dana.
-
Zadarska policija je jučer, 16. studenog u 21.38 sati zaprimila dojavu o požaru stana u Zadru u Ulici don Ive Prodana. Požar su ugasili vatrogasci u 22.10 sati, a zbog udisanja dima 56-godišnjak iz susjednog stana je prevezen u zadarsku bolnicu.
-
Reci što misliš!