Događaji

zelena čistka

Zaposlenici Kauflanda očistili zelene površine i u Zadru

Zaposlenici Kauflanda očistili zelene površine i u Zadru
Kaufland

Zaposlenici trgovačkog lanca Kaufland priključili su se akciji Zelena čistka i sudjelovali u pokretu World Cleanup Day koji za cilj ima čišćenje okoliša, ali i podizanje svijesti o stvaranju i odlaganju otpada

Trgovački lanac Kaufland, u suradnji s udrugom Žmergo i dalmatinskim gradovima, organizirao je akciju korporativnog volontiranja za svoje zaposlenike, a u fokusu je bilo očuvanje okoliša.

Zaposlenici Kauflanda već su očistili zelene površine u našoj lijepoj Dalmaciji i to područje Sutine u Sinju, Tribanjsku ulicu u Zadru i Jamnjak na Šubićevcu u Šibeniku. Čistili su i u Zagrebu, Zaprešiću, Dugom Selu i Vukovaru, a tek će volontirati kako bi uljepšali Osijek, Umag i sl.

Tako će zaposlenici iz gotovo 40 poslovnica, logističko-distibutivnog centra i upravne zgrade Kauflanda u gradovima diljem Hrvatske dati svoj doprinos u čišćenju divljih odlagališta otpada i drugih površina koje predstavljaju ne samo teret za prirodu, već i opasnost za ljude i životinje.

Svi zaposlenici Kauflanda koji sudjeluju u akciji za dobrobit zajednice dobivaju plaćeni slobodan dan i zahvalnicu za svoj posebni angažman.

No ovo nije prvi put da zaposlenici Kauflanda pokazuju veliko srce i brigu za lokalnu zajednicu. Na ovaj mjesec održanoj UNICEF-ovoj virtualnoj utrci Mliječna staza sudjelovalo je čak 45 zaposlenika Kauflanda, koji su skupili gotovo 2.000 kilometara mogućnosti za djecu s teškoćama u razvoju. Zaposlenici se spremno uključuju u utrku od samih početaka, baš kao i Kaufland koji je već petu godinu za redom glavni sponzor Mliječne staze.

"Ponosni smo na naše zaposlenike koji se rado odazivaju ovakvim akcijama i zbilja aktivno doprinose dobrobiti zajednice i čišćem okolišu. Očuvanje prirode te briga za okoliš i klimu izuzetno su nam važni i dio su naše korporativne kulture, ali i strateških ciljeva“, pojasnila je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.

Uz sve navedeno, Schwarz grupa je na temelju postojećih ugljičnih otisaka definirala posebne ciljeve i mjere pomoću kojih će kontinuirano smanjivati emisije CO2 u poslovanju i opskrbnom lancu. U skladu s klimatskom strategijom Kaufland se kao dio Schwarz grupe vodi načelom da se emisije prije svega gdje god je moguće izbjegavaju; ukoliko ih nije moguće izbjeći pokušavaju se što više smanjiti, a ukoliko ni jedno ni drugo nije moguće, emisije se kompenziraju putem različitih certificiranih projekata. Kako bi postigli svoje ambiciozne klimatske ciljeve, u sklopu klimatske strategije razvili su i opsežan akcijski plan - koji se ne odnosi samo na emisije u vlastitim pogonima i poslovnicama, već i na emisije vezane za podrijetlo sirovina u procesu lanca opskrbe.

Valja podsjetiti da je Kaufland prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji je ukinuo plastične vrećice na blagajnama, a u borbi za zaštitu klime sada idu i korak dalje pružajući održiva alternativna rješenja – pridružite se i Vi kupovinom nove višekratne vrećice koja u sastavu ima 80% reciklirane folije iz trgovina Kauflanda i odgovorne vrećice za voće i povrće.


Reci što misliš!