#zadra
Kroz projekt MADE IN-LAND predstavljeni modeli razvoja ruralnog turizma
U sklopu provedbe projekta MADE IN-LAND - MAnagement and DEvelopment of INLANDs, u organizaciji Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, održana je panel rasprava „Kako podići važnost brenda zaleđa i aktivirati dolazak turista?“. Događanje je održano u petak 17. rujna 2021. godine u Zadru u Centru za kreativne industrije Zadar.
Cilj događanja bio je kroz uvodna obraćanja i panel raspravu stručnoj i široj javnosti predstaviti projekt MADE IN-LAND te mogućnosti i izazove koje donosi ruralni turizam.
Sudionike panel rasprave pozdravila je ravnateljica Agencije ZADRA NOVA Marina Dujmović Vuković te naglasila važnost tema kao što su razvoj turizma u zaleđu, obogaćivanje ponude, stvaranje brenda i digitalizacija turističkih usluga. Također, istaknula je kako je sve veći broj kuća za odmor u zaleđu pokazatelj bogatog potencijala koje ono ima za razvoj turizma, a potencijal našeg područja potrebno je adekvatno valorizirati.
„U ključnoj smo fazi projekta, gdje smo u suradnji s našim partnerima razvili jedan teritorijalni brand, tj. tematski koncept »Potraga za petim elementom«, koji uključuje niz alata i aktivnosti kojima će se na zanimljiv i inovativan način predstaviti potencijali zaleđa, objasnila je Jerak i naglasila kako teritorijalni brend spaja gastronomiju, kulturno nasljeđe, povijest i prirodne ljepote u zajednički turistički koncept, koji ima za cilj motivirati turističke posjetitelje na otkrivanje unutrašnjosti županije.“, istaknula je voditeljica projekta Sanja Jerak.
Na panel raspravi "Kako podići važnost brenda zaleđa i aktivirati dolazak turista?" govorili su: Dajana Marin, voditeljica Službe za posebne oblike turizma Ministarstva turizma i sporta; Robertina Vučković, voditeljica Odjela za razvoj poljoprivrednih gospodarstava i razvoj poslovanja Ministarstva poljoprivrede; Marta Pintur Bosna, dopredsjednica Udruge za ruralni razvoj Ravni kotari; Mate Dušević, nositelj OPG-a Mate Dušević i dr.sc. Jurica Grzunov s Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru.
Agencija ZADRA NOVA partner je u projektu MADE IN-LAND koji okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt ukupne vrijednosti 2.218.069,31 EUR provodi se od 1. siječnja 2019. godine do 30. lipnja 2022. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija - Hrvatska 2014. - 2020.
Vezane vijesti
-
Zbog ogromnog interesa otvoren je novi termin za predstavu Andrije Miloševića u HNK Zadar 6. veljače pod nazivom Idem putem pa zagrlim drvo. (18 sati)
-
Centar za poslovnu etiku Fakulteta filozofije i religijskih znanosti u suradnji sa Sveučilištem u Scrantonu (Pensivlanija, USA), Sveučilištem u Ljubljani i Sveučilištem u Zadru organizira međunarodni interdisciplinarni simpozij na temu: "Turizam, ekonomija i poslovna etika".
-
Udruga Vlajter-ego s ponosom predstavlja koncert Zdenke Kovačiček & Greenhouse blues banda u Domu kulture u Benkovcu!
Izdvojeno
-
Nacionalni avioprijevoznik Srbije, Air Serbia, za ljeto 2025. godine planira 6 redovnih linija prema Hrvatskoj iz Beograda.
-
Prvi mandat predsjednika Milanovića istječe 19. veljače, a iz Ureda predsjednika o detaljima inauguracije još ne žele govoriti.
-
Dnevni horoskop za 19. siječnja, dan kad zvijezde poručuju sljedeće - Bikovi moraju biti otvoreni na nove prilike, Lavovi trebaju paziti da ih ne ponese pogrešna atmosfera, dok će Vodenjaci misliti na vlastito zadovoljstvo.
-
U četvrtak, 23. siječnja 2025. od 17:00-18:00, u MMD, Plesna radionica! Bachata je jednostavan ples za naučiti i temelji se na improvizaciji, što pomaže razviti kreativne kapacitete djece i odraslih.
Reci što misliš!