#covid-19
HZJZ i Ministarstvo zdravstva intenzivirali kampanju cijepljenja
Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) i Ministarstvo zdravstva intenzivirali su kampanju cijepljenja građana protiv covid-19 serijom video poruka na društvenim mrežama u kojima poznate osobe iz javnog života govore o svojim iskustvima s epidemijom i cijepljenjem protiv nje.
U video spotovima poznate osobe različitih zanimanja iz javnog života Hrvatske govore o svojim iskustvima s epidemijom covid-19 i cijepljenjem protiv te zarazne bolesti koja se proširila cijelim svijetom.
Autor spotova je poznati hrvatski glumac i režiser Dejan Aćimović koji je pred kameru doveo brojne kolegice i kolege glumce, televizijske novinare, sportaše i trenere, pjevače i kompozitore…, priopćio je danas HZJZ.
Svatko od poznatih osoba šalje poruku o svojem viđenju i razlozima kako zaštititi svoje i tuđe zdravlje, te zašto u cjepivu i cijepljenju vide najučinkovitiju mogućnost da se nadvlada pandemija i život vraća u okvire sigurnosti kakvoj većina stanovnika svijeta teži već drugu godinu.
"Ovakvom kampanjom u kojoj poznate osobe iz javnog života potiču svoje sunarodnjake da se povećava broj cijepljenih osoba Hrvatska postaje dio zajednice država EU koje teže da se dosegne broj onih koji će primljenim cjepivom omogućiti stvaranje kolektivnog imuniteta kao poželjnog cilja u učinkovitijoj zaštiti od zaraze, posebno od težih oblika bolesti i smrtnih posljedica", istaknuo je ravnatelj HZJZ Krunoslav Capak.
Dodao je kako je u otvorenoj zemlji kakva je Hrvatska, kao jednoj od najprivlačnijih turističkih država Mediterana, posebno važno postići što veći stupanj zaštite kako domaćeg stanovništva i djelatnika u turizmu, tako i gostiju koji u velikom broju borave ili su u dolasku na Jadransku obalu u jeku glavne turističke sezone.
Ministar zdravstva Vili Beroš je naglasio da optimalnu zaštitu cjepivom ili stečenim imunitetom osoba koje su već preboljele zarazu možemo postići jedino uključivanjem svih građana, a posebno vodećih ljudi u državnim tijelima, te u tvrtkama kako u javnom tako i privatnom sektoru.
Beroš je pozvao sve političke aktere da se aktivno uključe u kampanju cijepljenja, na nacionalnoj i na lokalnoj razini te je najavio kako planiraju omogućiti građanima da cjepivo mogu primiti i u ljekarnama, kao što je to bilo ranijih godina s cijepljenjem protiv gripe.
Uz to, kako je rekao, liječnici u ordinacijama obiteljske medicine su obavili dobar dio cijepljenja svojih pacijenata, a to će činiti i nadalje. "Svi su preduvjeti stvoreni i vjerujem da će se slika cijepljenih u Hrvatskoj poboljšavati iz dana u dan", istaknuo je ministar Beroš.
Video spotovi emitiraju se na Youtubeu, Facebooku i Instagramu, a poruke prenose i drugi mediji kako bi doprle do što većeg broja osoba širom Hrvatske. Cilj je, kako ističu u HZJZ-u, potaknuti što više građana da dobiju informacije o učinkovitosti cjepiva u zaštiti njihovog zdravlja i smanjivanju mogućnosti daljnjeg širenja zaraze na druge ljude.
Vezane vijesti
-
Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) objavio je u petak da Europska agencija za lijekove (EMA) i Europski centar za kontrolu i prevenciju bolesti (ECDC) podržavaju primjenu treće (booster) doze tri do šest mjeseci nakon primarnog cijepljenja.
-
Ministar zdravstva Vili Beroš izjavio je u četvrtak uoči sjednice Vlade da prelaze na novi pristup kampanji o važnosti cijepljenja - obavezna predavanja i edukacije za sve zaposlene u zdravstvenom sustavu, uključujući i necijepljene osobe.
-
U Hrvatskoj je do sada cijepljeno više od milijun i pol osoba najmanje jednom dozom, izvijestio je u subotu Hrvatski zavod za javno zdravstvo, a ravnatelj Capak kaže da iako je to veliki broj, bili bi sigurniji na početku turističke sezone da je cijepljenih više i cijepljenje treba ubrzati.
-
Ministarstvo zdravstva demantiralo je u subotu medijske napise da je u razdoblju testnog rada iz sustava CijepiSe 23. veljače izbrisano 4.000 prijavljenih građana te kažu kako se radilo o manjem tehničkom neskladu između spajanja unesenih podataka s podacima osiguranika.
Izdvojeno
-
Advent u Zadru tradicionalno započinje na Dan grada Zadra i blagdan sv. Krševana, 24. studenoga.
-
Klub SDP-a u Saboru uputio je u proceduru inicijativu za priključivanje Hrvatske u program obilježavanja Europskog dana jednakih plaća 15. studenog, a s istim su se zahtjevom obratili i predsjedniku Vlade RH.
-
Isti lanac trgovina, isti proizvod: u Hrvatskoj 6 do 69% skuplje nego u Njemačkoj. S time da nemojte zaboraviti da su njima plaće najmanje dvostruko veće.
-
Stiglo je vrijeme za posljednji ovogodišnji koncert u okviru Urbofon Live programa. 15. studenog Polivalentnu dvoranu Providurove palače, na pomalo filmski način, zapalit će zadarski Nikola’s Cage i zagrebački Terminator.
Reci što misliš!