Događaji

#turizam

Prepoznatljivost hrvatskog turističkog brenda u posljednjih sedam godina porasla za 50 posto

Prepoznatljivost hrvatskog turističkog brenda u posljednjih sedam godina porasla za 50 posto
Dino Stanin/PIXSELL

Prepoznatljivost hrvatskog turističkog brenda i ponude zadnjih je sedam godina na stranim tržištima porasla za 50 posto, čime je ispunjen cilj iz dosadašnjeg Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMPHT), a novi se za razdoblje 2021.-2025. priprema i trebao bi biti gotov do jeseni, ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Takav porast snage i prepoznatljivosti hrvatskog turističkog brenda, ili točnije s razine 3,3 u 2013., na 5,0 u 2020., pokazao se u redovnom godišnjem istraživanju HTZ-a (Hrvatske turističke zajednice) “Brand tracking”, provedenom krajem prošle godine na 10 europskih tržišta na ukupnom uzorku od pet tisuća ispitanika od 18 do 65 godina, koji su u 2020. bili na godišnjem odmoru s bar dva noćenja u inozemstvu, a isto planiraju i tijekom idućih pet godina.

Tim istraživanjem se, kako u razgovoru za Hinu naglašava Staničić, utvrđuje i razina usvajanja i asocijacije vezane uz turistički brend Hrvatske te pozicija u odnosu na brendove i imidž konkurentskih destinacija Španjolske, Grčke, Turske i Italije. Tu Hrvatska ima najbolji rezultat u atributima netaknutost prirode i “vrijednosti za novac”, u čemu joj je slična samo Turska.