konkurentnost
Lidl nudi svojim zaposlenicima u SAD-u 200 dolara da se cijepe
Njemački diskontni lanac supermarketa Lidl ponudio je svim svojim zaposlenicima u Sjedinjenim Državama koji se cijepe protiv covida-19 dodatnih 200 dolara nakon što cjepivo postane dostupnije u saveznim državama.
Lidl je objavio tu ponudu nakon sličnih poteza svojih konkurenata na američkom tržištu poput Aldija i Dollar General Corpa, kao i tvrtke za dostavu namirnica Instacart, javlja Reuters.
Lidlov novčani poticaj za cijepljenje je među najvećima koje je dosad neka tvrtka ponudila svojim američkim radnicima.
Lidl je priopćio da se njegovi zaposlenici pokazuju veliki interes za cijepljenje, pozivajući se na internu anketu u kojoj je gotovo osam od 10 radnika reklo da se planira cijepiti čim cjepivo bude dostupno.
Lidl prodaje svoje proizvode u više od 125 trgovina diljem devet država SAD-a na Istočnoj obali.
Izdvojeno
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
-
U sklopu cjelogodišnjeg programa obilježavanja 50. godišnjice kluba, KK Aleta Puntamika organizira još jedan događaj sportsko-humanitarnog karaktera.
-
HOROSKOP - Dnevni horoskop
Reci što misliš!