Događaji

raspisan je natječaj

Grad Zadar želi prometni sustav vrijedan 10,15 milijuna kuna

Grad Zadar želi prometni sustav vrijedan 10,15 milijuna kuna
Marko Dimic/PIXSELL

Grad Zadar objavio je natječaj za nabavu opreme i rješenja kako bi poboljšao usluge javnog prijevoza i olakšao pronalazak slobodnih mjesta na parkiralištima.

Navedeni natječaj procijenjene je vrijednosti 10,15 milijuna kuna + PDV i dio je projekta ZUM 4.0 čiji je proračun 14,81 milijun kuna, pri čemu 82,08 posto sufinancira Europska unija. U navedenom projektu navodi se kako se njime želi između ostalog želi razviti web i mobilnu aplikaciju, opremiti najmanje 50 autobusa tvrtke Liburnija sustavom elektroničke naplate, pokriti najmanje 1000 mjesta sustavom pametnog parkiranja, najmanje 20 autobusnih stanica opremiti zaslonima za informiranje, a tri stanice i dodatnim sadržajima poput wifi-a i punjača za mobitele te nabaviti Centralni Informacijski Sustav za nadzor i upravljanje ostalim elementima projekta.

Natječaj donekle podsjeća na složeniji natječaj Grada Splita o kojem je portal rep.hr pisao u rujnu, a na kojem se osam tvrtki natjecalo za posao e-Ticketing sustava za splitski Promet. Međutim, unutar zadarskog natječaja je i IoT oprema sa senzorima namijenjena lakšem pronalasku parkinga, odnosno rješenje kakav primjerice Split, Dubrovnik i Vukovar već imaju. Više detalja o tome što će sve Zadar nabaviti dostupno je u troškovniku natječaja podijeljenom u četiri dijela. 

Cilj zadarskog projekta je povećanje učinkovitosti upravljanja javnim prijevozom i prometom u mirovanju, povećanjem broja putnika u javnom prijevozu te smanjenjem pritiska na cestovni prometni sustav.

Od tvrtke koja se javi na natječaj očekuje se ukupni godišnji promet u prethodne tri godine veći od vrijednosti nabave; navođenje jedne do deset istih ili sličnih isporuka od 2017. godine do danas vrijednosti najmanje 55 posto vrijednosti nabave, odnosno 5,58 milijuna kuna plus PDV, a u dokumentaciji natječaja navedeni su i drugi kriteriji vezani uz dosad obavljene poslove i stručnjake koji će biti angažirani na projektu.

Izvor: rep.hr


Reci što misliš!