prijavite se!
HTZ pokrenula dva velika projekta u turizmu
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je dva istaknuta projekta u turizmu i turističkim djelatnostima, Tjedan odmora vrijedan i #prviput .
Tjedan odmora vrijedan je akcija Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice kojom se u tjednu od 16. do 25. listopada 2020. godine omogućuje svim građanima Hrvatske da posjete i upoznaju druge dijelove naše zemlje nudeći upola cijene sve turističke proizvode, od smještaja, prijevoza, znamenitosti pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja.
U akciju se mogu uključiti svi turistički gospodarski subjekti:
hotelske kuće, privatni iznajmljivači, restorani, parkovi prirode
i nacionalni parkovi, muzeji, galerije, adrenalinski turizam,
aktivnosti i dr. Možete se registrirati na ovoj poveznici, a
svoju ponudu i prilagodbu cijene turističkih usluga koje nudite u
tjednu od 16. do 25. 10. 2020. možete napraviti
OVDJE.
Drugi vrijedan projekt pod nazivom #prviput Hrvatska
turistička zajednica organizira u partnerstvu sa Zagrebačkom
bankom, a njime se želi dati podršku mikro i malim poduzetnicima
u turizmu i stvoriti najveću online platformu za promociju
neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske. Projekt
#prviput malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom
osigurava snažnu stručnu i financijsku pomoć za promociju, a s
druge strane, svima koji žele otkrivati ljepote domaćih
destinacija, pruža jedinstveno mjesto sa svim informacijama o
neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske.
Vrijeme pandemije, kada je otežano putovanje van granica zemlje, idealno je za zajedničko otkrivanje čari Hrvatske, čime se pomaže održivosti domaćeg turizma te malim poduzetnicima koji su najviše pogođeni koronakrizom.
Svi koji misle da njihova ideja, lokacija, projekt ili proizvod obogaćuje turističku ponudu Hrvatske, prijavom na natječaj u sklopu projekta #prviput imaju priliku osvojiti besplatnu i sveobuhvatnu marketinšku kampanju koja će im osigurati vidljivost kod široke javnosti i predstaviti njihove poduzetničke priče. Na natječaj se mogu prijaviti vlasnici smještaja, hotela, eko sela, OPG-ovi, turistički vodiči, instruktori ronjenja i brojni drugi poslovni subjekti s originalnom turističkom ponudom. Tako će se u prvom valu velike nacionalne kampanje promovirati mjesta za jesenski i zimski turizam, a kampanja se nastavlja i na iduću godinu, kako bi se dao dodatni poticaj turizmu uoči nove sezone.
Pozivamo vas da se do 30. rujna prijavite na natječaj putem weba: www.prviput.hr. Stručni žiri odabrat će 15 najboljih prijava, od kojih će dvoje osvojiti veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima. Članovi stručnog žirija su Iva Barbarić (Zagrebačka banka), Kristina Mamić (HTZ), Ivana Crnić (Ministarstvo turizma i sporta), Iva Kaligarić (Señor), Goran Jović (fotograf), Sanja Čižmar (505 Savjetovanje), Iva Mihalić Krčmar (Putoholičari), Hrvoje Bujas (Glas poduzetnika) i David Skoko (chef).
Izdvojeno
-
Benkovac, Čakovec, Dubrovnik, Đakovo, Knin, Križevci, Krk, Sisak, Slavonski Brod, Šibenik, Zabok i Zadar će do 1. ožujka iduće godine plesati uz ritmove brojnih domaćih renomiranih, ali i nešto novijih izvođača!
-
Seljačka tržnica Zadarske županije slavi 11. rođendan i tim povodom najavila je program u subotu, 14. prosinca!
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Nezavisna kandidatkinja za predsjednicu Hrvatske Marija Selak Raspudić podržala je u srijedu obrazovne radnike koji traže veće plaće, ustvrdivši da njihov položaj mora biti u centru politika, a na listu prioriteta uvrstila je i razvoj vojne znanosti i vojnog obrazovanja.
Reci što misliš!