Događaji

tržnica. hr

Proizvodi sa zadarskog područja u ponudi su nacionalne internet tržnice

Proizvodi sa zadarskog područja u ponudi su nacionalne internet tržnice

Kao pomoć hrvatskim poljoprivrednicima i ribarima u izvanrednim okolnostima prouzročenim pandemijom Covida-19, Ministarstvo poljoprivrede nedavno je pokrenulo nacionalnu Internet platformu pod nazivom Tržnica.hr.

Poljoprivredni proizvođači dobili su tako mjesto za besplatan plasman i brzu prodaju svojih proizvoda, a kupci provjerenu lokaciju s jedinstvenim pregledom i najvećim izborom hrane visoke kvalitete i proizvoda očuvane tradicije. 

Nova nacionalna internet tržnica omogućuje kupnju i prodaju domaćih proizvoda iz cijele Hrvatske. Jednostavan i brz pristup vodi tako i do proizvođača sa zadarskoga područja primjerice Zadruge MasVin iz Polače.

"Iskustva su pozitivna, ali tko je čekao samo to da će pokrenuti Ministarstvo poljoprivrede taj je kasnio…Mi smo puno ranije krenuli u to i to nam je na neki način i pomoglo u ovim trenucima da ne padnemo totalno, svaka mjera koja je u tom smjeru ok je međutim ima nekih mjera na koje ne možemo utjecati" , kaže Radoslav Bobanović dodajući kako su mogli biti dobri izvoznici kupcima u Njemačku.

"Kupcima koji su prijatelji ovoga kraja, na žalost ne ide našom dostavom, njemačka regulativa ne dozvoljava da idu pojedinačno staklenke već paleta, eh a nismo imali narudžbu punu paletu…U svakom slučaju sve je pozitivno, sve je ok, ali tko se oslonio samo na to taj gubi bitku s vremenom i prostorom."

Kupci mogu odabrati proizvode u 11 kategorija kao što su voće, povrće, meso , riba, ili primjerice začini, prirodna kozmetika i drugi proizvodi. U ponudi trenutačno sudjeluje 550 poljoprivrednih proizvođača. Klikom miša jednostavno je i do proizvoda s naših otoka, primjerice OPG-a Denisa Barića na Ižu.

"Pozitivno definitivno…Dobio sam poziv od Ministarstva poljoprivrede i Agencije za plaćanja u poljoprivredi da se priključim, odazvao sam se sa svojim kozmetičkim proizvodima sa sapunima i s čajem, imao sam dva upita koja smo realizirali…Možda bi trebalo više i marketinški to odraditi jer mislim da mi kao narod još nismo toliko naučili na on line kupovinu."

Iako ubrzana izvanrednim okolnostima uzrokovanima pandemijom COVID-19, Tržnica.hr nastavak je procesa digitalizacije poljoprivrede kao strateškog smjera njezinog razvoja – istaknuli su uz ostalo u Ministarstvu poljoprivrede u opisu ovoga projekta.


Reci što misliš!