ADRION 5 SENSES
Velebit „osvaja“ svih pet osjetila posjetitelja bez obzira na vremenske uvjete
Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA 2. i 3 listopada 2019. godine bila je domaćin dvodnevnog sastanka partnera u sklopu projekta „Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses – ADRION 5 SENSES“.
Kako je projekt ADRION 5 SENSES usmjeren na stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista, predstavnici partnerskih institucija su iz prve ruke osjetili koja to sve osjetila može stimulirati zadarski kraj te su ih domaćini ugostili na Velebitu. Miris ljekovitog bilja, pogledi od kojih zastaje dah, domaća hana koja se topi u dodiru s nepcem, zvuk tišine, teksture kamena, plodnih dolina i mora pokazali su kako Velebit zaista budi sva osjetila, u tome ga ne sprječavaju niti magla i kiša.
Uz stručno vođenje Marina Marasovića njegovog tima iz Foto safarija Velebit posjetitelji su doma odnijeli jedinstveni doživljaj. Divlji šipak, dren, kadulja, vrijesak i divovske gljive svojim su bojama i mirisima mamili posjetitelje, dok su pak stabla obukla svoj jesenski kaput i izazivala zavist zbog raskoši boja koje čak niti magla nije mogla skriti. Veliko i Malo Libinje, Tulove grede, Zrmanja, Potprag, pogled na otoke koji je bježao magli - osvojili su na prvu.
Drugi dan posjeta bio je u znaku sastanka i prezentacije do sada učinjenog na realizaciji projekta te planovima za daljnju uspješnu provedbu projekta.
Aktivnosti Agencije ZADRA NOVA predstavila je voditeljica projekta Nika Cohen. Agecnija je bila zadužena za radni paket aktivnosti kroz koji su izrađeni Strategija i Akcijski plan senzornog turizma svake od uključenih regija, među njima i Zadarske županije.
Projekt ADRION 5 SENSES usmjeren je na stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja s ciljem obuhvaćanja zvukova, boja, tekstura, mirisa i gastronomskih osobitosti transnacionalnog područja. Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera. U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke.
Sredstva projekta ADRION 5 SENSES osigurana su kroz INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020., prioritetna os 2 – Održiva regija. Ukupna vrijednost projekata je 1.437.076,09 eura, dok je budžet ZADRA NOVE 166.696,20 eura. Provedba projekta će trajati 24 mjeseca.
Vezane vijesti
-
Svoj šesti naslov prvaka bivše države KK Zadar osvojio je na dan svog rođendana, 26. travnja 1986. godine.
-
Aminess Avalona Camping Resort 5* će sa svojih 180 bazena, vrhunskim smještajem, sportskim i animacijskim sadržajima visoko podignuti kvalitetu ukupne turističke ponude otoka Paga i srednje Dalmacije
-
Izložba naziva "Grafička igra 18 plus" otvara se u Kapetanovoj kuli u ponedjeljak, 29. travnja u 19 sati
Izdvojeno
-
Europski parlament u srijedu je zatražio strože kažnjavanje nasilja nad ženama i učinkovitiju pomoć žrtvama usvojivši direktivu koja će, smatraju eurozastupnici, biti "prekretnica" u nastojanju da se suzbije takvo nasilje u Europi..
-
-
Žanr horor filma posljednjih 10, 15 godina proživljava pravu renesansu, a za to je zaslužan i dobar dio autora iz udaljene nam Australije. Od ''The Babadooka'', preko ''Relica'' i ''Bloody Hell'' pa sve do prošlogodišnje senzacije ''Talk to Me'', ta je zemlja postala legitiman izvor reinvencije ovog, kod publike i dalje jako dragog žanra, a to se dokazuje i s filmom ''Late Night with the Devil'' koji ubacuje neke prilično dobre i svježe ideje kroz dobro 'iscijeđenu' tematiku demonske opsjednutosti.
-
Na ceremoniji održanoj ispred Meštrovićevog paviljona, sinoć 25. travnja, otvoren je 37. salon mladih.
Reci što misliš!