ADRION 5 SENSES
Velebit „osvaja“ svih pet osjetila posjetitelja bez obzira na vremenske uvjete
Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA 2. i 3 listopada 2019. godine bila je domaćin dvodnevnog sastanka partnera u sklopu projekta „Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses – ADRION 5 SENSES“.
Kako je projekt ADRION 5 SENSES usmjeren na stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista, predstavnici partnerskih institucija su iz prve ruke osjetili koja to sve osjetila može stimulirati zadarski kraj te su ih domaćini ugostili na Velebitu. Miris ljekovitog bilja, pogledi od kojih zastaje dah, domaća hana koja se topi u dodiru s nepcem, zvuk tišine, teksture kamena, plodnih dolina i mora pokazali su kako Velebit zaista budi sva osjetila, u tome ga ne sprječavaju niti magla i kiša.
Uz stručno vođenje Marina Marasovića njegovog tima iz Foto safarija Velebit posjetitelji su doma odnijeli jedinstveni doživljaj. Divlji šipak, dren, kadulja, vrijesak i divovske gljive svojim su bojama i mirisima mamili posjetitelje, dok su pak stabla obukla svoj jesenski kaput i izazivala zavist zbog raskoši boja koje čak niti magla nije mogla skriti. Veliko i Malo Libinje, Tulove grede, Zrmanja, Potprag, pogled na otoke koji je bježao magli - osvojili su na prvu.
Drugi dan posjeta bio je u znaku sastanka i prezentacije do sada učinjenog na realizaciji projekta te planovima za daljnju uspješnu provedbu projekta.
Aktivnosti Agencije ZADRA NOVA predstavila je voditeljica projekta Nika Cohen. Agecnija je bila zadužena za radni paket aktivnosti kroz koji su izrađeni Strategija i Akcijski plan senzornog turizma svake od uključenih regija, među njima i Zadarske županije.
Projekt ADRION 5 SENSES usmjeren je na stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja s ciljem obuhvaćanja zvukova, boja, tekstura, mirisa i gastronomskih osobitosti transnacionalnog područja. Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera. U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke.
Sredstva projekta ADRION 5 SENSES osigurana su kroz INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020., prioritetna os 2 – Održiva regija. Ukupna vrijednost projekata je 1.437.076,09 eura, dok je budžet ZADRA NOVE 166.696,20 eura. Provedba projekta će trajati 24 mjeseca.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Projekt koji prati velebitske pastire od prapovijesti do danas zaokružen je dokumentarnim fotografijama Marka-Lorenza Blaslova!
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!