evo kako je novac raspoređen
TZ Zadarske županije raspodijelila preko pola milijuna kuna za manifestacije i marketinške aktivnosti
Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije je na svojoj 2. sjednici, održanoj dana 20. svibnja 2019. godine razmatralo kandidature pristigle na dva poziva turističke zajednice Zadarske županije (TZZŽ).
U oba poziva je bitna svrha identificirati i podržati projekte i aktivnosti lokalnih turističkih zajednica i njihovih partnera na destinaciji koje podižu vidljivost regionalnog turističkog brenda „Zadarska regija – Reci DA! svemu“.
Na „Javni poziv za potpore događanjima i doživljajima putem marketinških aktivnosti u 2019. godini“ objavljenog na web stranici TZZŽ te distribuiranog putem sustava turističkih zajednica pristiglo je ukupno 32 kandidature. Ukupan iznos traženih sredstava potpore iznosio je više od 1,2 milijuna kuna, a planirana sredstva TZZŽ uvećala su se za iznos od 390.000,00 kn koji je Hrvatska turistička zajednica osigurala u svrhu podrške regionalnih javnih poziva.
Podsjećamo kako su se tzv. potpore događanjima koje je TZZŽ do sada dodjeljivala zajedno sa Zadarskom županijom razdvojile u dva javna poziva. Dogovor između dviju institucija, TZZŽ i Županije, omogućio je veće iznose za organizatore ovisno o namjeni i aktivnostima koje provode. Tako je praksu potpore s namjenom pokrivanja organizacijskih troškova nastavila Zadarska županija, što je omogućilo TZZŽ da potpore usmjeri na marketinške aktivnosti što i odgovara zakonskim zadaćama i svrsi samih turističkih zajednica.
Organizatori događanja su stoga u sklopu kandidature trebali dostaviti TZZŽ-u svoj Plan oglašavanja i distribucije po kanalima zajedno s ukupnim troškom. Prag za ostvarivanje potpore bio je 20 od maksimalnih 60 bodova, pa je tako za ona događanja ocijenjena u rasponu 21-40 bodova osigurana potpora u iznosu 1/2 troškova kandidiranog plana oglašavanja, a za one s 41-60 bodova čak 2/3 troškova kandidiranog plana oglašavanja uz pojedinačno ograničenje od 50.000,00 kuna. Nezaobilazni uvjet za ostvarivanje potpore jest istaknuta primjena novog regionalnog brend-identiteta (Say YES! koncepta) u materijalima za oglašavanje.
Mihaela Kadija: “Želimo olakšati, a vjerujem da ćemo nekima ovime i omogućiti, promidžbu koja će motivirati dolaske, posebno u periodima manje turističke potražnje, te uz to probuditi tržišta i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Ovu potporu u biti gledamo kao partnerstvo - poseban oblik udruženog oglašavanja jer svojim oglašavanjem organizatori u biti promiču razne doživljaje u Zadarskoj županiji, a primjenom Say YES! koncepta jačaju regionalni brend”
Odlukom Turističkog vijeća ova su događanja ostvarila potporu TZZŽ za marketinške aktivnosti (oglašavanje i distribuciju) u 2019. godini:
naziv |
TERMIN |
prijedlog 2019 |
|
1 |
HIGHLANDER VELEBIT |
15.-19. rujna |
34.400,00 kn |
2 |
GRANFONDO FALKENSTEINER BORIK |
19. listopada |
28.200,00 kn |
3 |
SAY YES! TO YOUR PAKLENICA ADVENTURE |
travanj-rujan |
50.000,00 kn |
4 |
ZADAR OUTDOOR FESTIVAL |
10.-12. svibnja |
40.800,00 kn |
5 |
GOSPODAR OTOKA I AKTIVNI ODMOR NA OTOKU UGLJANU |
28. rujna |
5.300,00 kn |
6 |
MEĐUNARODNI SUSRET PENJAČA PAKLENICA 2019 |
26.-28. travnja |
11.600,00 kn |
7 |
DUGOOTOČKI DANI LJEKOVITOG BILJA I SALJSKE UŽANCE |
18-25. svibnja, 8.-11. kolovoza |
19.400,00 kn |
8 |
ZADAR NIGHT RUN 2019 |
19. travnja |
19.900,00 kn |
9 |
ZADARHALF TRIATLON BY FALKENSTEINER PUNTA SKALA |
4.-12-svibnja |
50.000,00 kn |
10 |
ADVENT 2019 |
24. studeni-2. siječnja |
50.000,00 kn |
11 |
TUNA, SUSHI & WINE FESTIVAL |
6.-12. travnja |
25.200,00 kn |
12 |
ZADAR BASKETBALL TOURNAMENT 2019 |
19.-22. rujna |
50.000,00 kn |
13 |
OKUSI NOVIGRADSKE DAGNJE |
6. srpnja |
500,00 kn |
14 |
KUALJSKE RIBARSKE NOĆI-TUNUARA |
18.-20. srpnja |
1.500,00 kn |
15 |
BIBINJSKI GUŠTI I BIBINJSKI KOGO |
7.-9. kolovoza, 25. srpnja |
23.900,00 kn |
16 |
DM MILLENNIUM JUMP |
25. srpnja |
24.600,00 kn |
17 |
NOĆ PUNOG MISECA |
30.-1. kolovoza |
24.600,00 kn |
18 |
ŠKOJATLON |
7. rujna |
47.500,00 kn |
19 |
FESTIVAL CVIJEĆA ZADARSKE ŽUPANIJE |
26.-28. travnja |
15.700,00 kn |
20 |
ŠKRAPING INTERNATIONAL TREKKING RACE |
9. ožujka |
13.100,00 kn |
21 |
GLAZBENE VEČERI U SV. DONATU |
srpanj-kolovoz |
1.300,00 kn |
|
UKUPNO |
537.500,00kn |
Uz Potpore događanjima, u 2019. godini TZZŽ je uvela još jednu novinu i to podršku izradi promotivnih alata sustava TZ-a. Uvjet je i ovdje bio naglašeno apliciranje regionalnog brend-identiteta. Tako su se Turističke zajednice samostalno ili u suradnji s ključnim turističkim subjektima na destinaciji mogle aplicirati projekte i aktivnosti koje se odnose na dizajn, produkciju, odnosno tisak:
-
promotivnih materijala (brošure, letci, karte i slično);
-
digitalnih alata, a poglavito web stranica, te
-
drugih obrazloženih aktivnosti.
Zaprimljeno je 8 kandidatura, a ukupan iznos traženih sredstava potpore je iznosio 138.750,00 kuna, dok je na raspolaganju TZZŽ budžet predviđen Programom rada od 100.000,00 kuna.
Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije je stoga na svojoj 2. sjednici, održanoj dana 20. svibnja 2019. godine razmatralo kandidature pristigle na “Poziv za iskazivanje interesa za projekte podizanja vidljivosti regionalnog brenda kroz promotivne alate sustava TZ-a u 2019. Godini”, a prema prijedlogu Povjerenstva, te donijelo odluku o dodjeli potpora i to u maksimalnom udjelu od 25% ukupno planiranih troškova po subjektu s time da se ostatak sredstava namjeni za ponovljeni Poziv u 2019. godini.
|
Organizator |
PRIJEDLOG AKTIVNOSTI |
PRIJEDLOG POTPORE |
1 |
STARIGRAD |
implementacija sayYES koncepta u promotivne materijale ključnih turističkih proizvoda subregije Rivijera Paklenica |
23.237,50 kn |
2 |
NOVIGRAD |
izrada novih web stranica |
5.000,00 kn |
3 |
JASENICE |
izrada novih web stranica |
3.000,00 kn |
4 |
POLIČNIK |
izrada novih web stranica |
3.125,00 kn |
5 |
KALI |
redizajn imidž-brošure otoka Ugljana |
5.000,00 kn |
6 |
KALI |
izrada novih web stranica TZO Kali |
5.000,00 kn |
7 |
SALI |
podizanje vidljivosti reg brenda - web, brošure, letci, plakati, banneri... |
25.750,00 kn |
8 |
PREKO |
novi web, nova karta |
8.437,50 kn |
|
UKUPNO |
|
78.550,00 kn |
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, na dan Sv. Luce, u Koncertnoj dvorani braće Berse s početkom u 19 sati, adventsko pripovijedanje - "Ferali u noći- priče koje nose svjetlo".
-
Projekcija će se održati u Kino Zoni u Polivalentnoj dvorani Providurove palače u petak 13. prosinca s početkom od 20h.
-
S utorka na srijedu, 10./11. prosinca u Sv. Filip i Jakovu nepoznati počinitelj je provalio u građevinski kontejner odakle je otuđio više komada raznog električnog i drugog alata, u vlasništvu dva trgovačka društva. Ukupna materijalna šteta je nekoliko tisuća eura.
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra u susretu su 12. kola regionalne ABA lige kao domaćini rutinski svladali Borac iz Čačka sa 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
U 12. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige košarkaši Zadra večeras su u Krešinom domu pred oko tisuću i pol najvjernijih navijača stigli do pete pobjede. Uvjerljivo su svladali momčad Borca iz Čačka rezultatom 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
Reci što misliš!