potrošnja u porastu
Za uskrsne blagdane potrošili smo 1,4 milijarde kuna
„Za protekle uskrsne blagdane građani su potrošili oko 1,4 milijarde kuna u razdoblju od petka do Uskrsnog ponedjeljka,“ istaknula je direktorica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić, Podaci iz ove godine nisu usporedivi s godinom jer se Uskrs ove godine preklapa s početkom turističke sezone.
'Valja spomenuti da fiskalizacijom nisu obuhvaćene tržnice na kojima se tradicionalno kupuju artikli koji ulaze u uskrsnu potrošnju“, naglasila je Ravlić.
Podsjetimo, cijene potrošačkih košarica na razini su prošle godine. Tako se skromnija procjenjuje na 500 kuna, srednja na 1000, a bogatija na 1500. Sadržaj triju košarica najviše se razlikuje po vrsti i cijeni glavnih namirnica, točnije ribi i mesu, te o uvrštenosti slatkiša, grickalica i pića koji su kao kategorija luksuznih proizvoda sadržani u bogatoj i, u manjoj mjeri, srednjoj potrošačkoj košarici, dok su u skromnoj izostavljeni.
Trendovi uskrsne potrošnje poklapaju se s generalnim trendovima u trgovini na malo.
Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, realan je promet u trgovini na malo i u veljači 2019. godine rastao i na mjesečnoj i na godišnjoj razini. Tako je promet u trgovini na malo na godišnjoj razini, dakle u veljači 2019. u odnosu na veljaču 2018., porastao za čak 8,7 posto, što je najbrža stopa rasta od kolovoza 2007. godine.
Zabilježen je rast i na mjesečnoj razini. Tako je promet u trgovini na malo u veljači 2019. porastao za 3,8 posto u odnosu na siječanj 2018. Tim rastom nastavljen je uzlazni godišnji trend koji kontinuirano traje od rujna 2014. Naime, promet u trgovini na malo raste 54 mjeseca za redom, četiri i pol godine u kontinuitetu.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!