očekuju se novi rekordi
Biograd se sjajno predstavio na turističkom sajmu u Ljubljani
Grad Biograd na Moru nastupio je i ove godine sa svojom Turističkom zajednicom na sajmu „Natour Alpe Adria“ u Ljubljani u vremenu od 31.siječnja do 3. veljače 2019. godine.
Prilikom nastupa predstavljena je turistička ponuda grada i okolnih mjesta a poseban naglasak je bio na najavi prve velike manifestacije koja je namijenjena upravo posjetiteljima iz Slovenije – „SLOVENSKI VIKEND“, koja će se održavati od 27. travnja do 5. svibnja 2019. godine u Biogradu na Moru.
Sajam „Natour Alpe Adria“ prosječno posjeti preko 15.000 posjetitelja, a na njemu izlaže preko 350 izlagača iz 12 država. Tržište Slovenije je jako bitno za Grad Biograd na Moru jer se godišnje ostvari preko 26.000 dolazaka i skoro 200.000 noćenja gostiju upravo iz nama susjedne države.
Ovim brojkama svakako pridonosi veliki rad turističkih djelatnika i gradske uprave na promotivnim aktivnostima kroz cijelu godinu u Sloveniji, a posebno preko svojih gradova partnera – Moravske Toplice, Slovenske Konjice, Žalec i Radlje ob Dravi.
Na sajmu je predstavljen program manifestacije svim posjetiteljima, predstavnicima medija kao i predstavnicima gradova partnera. Kao i protekle dvije godine, program će sadržavati cijeli niz zabavne, kulturne i sportsko – rekreativne ponude.
Organizirat će se koncerti klapa „Rišpet“ i „Bunari“ a iz Slovenije će nastupati popularni bendovi „Modrijani“ i „Čuki“ te DJ Radio Aktuala. Od sportsko rekreativnih aktivnosti, posjetiteljima će se ponuditi sudjelovanje u utrci po gradu, maratonu oko Vranskog jezera, jedrenja po Pašmanskom kanalu, posjeta Fun Parku Biograd te niz manjih aktivnosti.
Potrebno je napomenuti da se najavljena manifestacija „SLOVENSKI VIKEND“ događa treću godinu za redom a prve dvije su se pokazale kao pun pogodak jer se po prvi puta grad napunio sa više tisuća posjetitelja početkom petog mjeseca, koji su ostvarili skoro 8.000 noćenja, naravno većim dijelom gostima iz Slovenije.
Ovo je samo manji dio aktivnosti koje Biograd na Moru sprema za 2019. turističku godinu, te se, prema svim najavama, opet očekuje veliki broj turista i obaranje svih zacrtanih planova. Osim promotivnih aktivnosti i organiziranja manifestacija, grad Biograd kao i turistički djelatnici intenzivno rade na podizanju kvalitete cijele destinacije, a to se vidi na uređenju cijelog grada te pripremama za narednu sezonu.
Dokaz da Biograd ide u dobrom smjeru su svi relevantni statistički pokazatelji u turizmu – broj noćenja i broj dolazaka koji su sve bolji i bolji iz godine u godinu.
Iz Hrvatske, uz Grad Biograd na Moru, na sajmu su nastupali i Hrvatska turistička zajednica, Općina Vir te niz gospodarskih subjekata u turizmu individualno i preko svojih udruženja.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Projekt koji prati velebitske pastire od prapovijesti do danas zaokružen je dokumentarnim fotografijama Marka-Lorenza Blaslova!
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!