zadra nova partner
Započela provedba projekta ADRION 5 senses
U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke. Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda.
Sastankom svih projektnih partnera u utorak, 26. lipnja započela je provedba projekta ADRION 5 SENSES. Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise i gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja. Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera.
U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke.
Sastanak je organizirao vodeći partneri na projektu – Regija Epirus iz Grčke gdje se sastanak i održao. ZADRA NOVA sudjelovala je na sastanku virtualno, preko platforme Skype koja podržava audio i video prijenos uživo. Predstavnici svih partnera na projektu bili su prisutni na sastanku s tim da su i partneri iz Italije i Slovenije sudjelovali preko Skype-a.
Istaknuto je kako projekt ima u fokusu stvaranje održivog razvojnog modela turističkog sektora s visoko kvalitetnom turističkom ponudom i uslugama, temeljenima na inovativnosti.
Nakon kratkog uvoda vodećeg partnera, predstavljene su radne aktivnosti projekta.
ZADRA NOVA je predstavila radni paket WP1 – Strategija. Jasnim smjernicama prezentirane su aktivnosti i očekivani rezultati kao i krajnji ishodi radnog paketa. U drugom dijelu sastanka, partneri su saznali više o aktivnostima ZADRE NOVE. Tijekom izlaganja spomenut je dugogodišnji angažman ZADRA NOVE u izradi i provođenju strategija i drugih dokumenata regionalnog razvoja; rad na pripremi i implementaciji projekata financiranih EU sredstvima; pružena podrška investicijama MSP-a; te poticanje primjene mjera energetske učinkovitosti.
Posebna pažnja posvećena je i prikazu dosadašnjeg iskustva stručnog tima ZADRA NOVE, direktno povezanog za specifičnu problematiku samog projekta.
Projekt „Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses – ADRION 5 SENSES“ financira se kroz INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020., prioritetna os 2 – Održiva regija. Ukupna vrijednost projekata je 1.437.076,09 eura, dok je budžet ZADRA NOVE 166.696,20 eura. Provedba projekta će trajati 24 mjeseca.
Vezane vijesti
-
Real Madrid je pobijedio na svom travnjaku Cadiz s 3-0 u 34. kolu španjolske lige, a asistenciju za prvi gol Kraljevskog kluba upisao je Luka Modrić.
-
Košarkaši Zadra nakon pobjede protiv Dubrave u prvoj utakmici četvrtfinala FAVBET Premijer lige sutra igraju uzvrat u Zagrebu.
-
U središnjem marijanskom svetištu Zadarske nadbiskupije i jednom od najstarijih Gospinih svetišta u Hrvatskoj u gradu Ninu u tijeku su pripreme za proslavu Dana Gospe od Zečeva. Već je proteklo 508. godina od Gospinog ukazanja koje je potvrđeno od nadležnog biskupa tog doba.
Izdvojeno
-
Vaterpolisti splitskog Jadrana doživjeli su i peti poraz u 5. kolu A skupine druge faze Lige prvaka na gostovanju kod Pro Recca s 9-18 (2-2,3-6, 1-6, 3-4)
-
Natjecanje za pjesmu Eurovizije, glazbeni festival koji gleda oko 200 milijuna ljudi, otvara se u nedjelju u švedskom gradu Malmou predstavljanjem natjecatelja na "tirkiznom tepihu", pri čemu ih nekoliko ima izglede za pobjedu, a trenutno je glavni favorit hrvatski predstavnik Baby Lasagna, piše Reuters.
-
Sinoć su u Ogranku "Aleksandar Stipčević"-Arbanasi otpočeli Dani Gospe Loretske 2024. u organizaciji Društva zadarskih Arbanasa.
-
Real Madrid je pobijedio na svom travnjaku Cadiz s 3-0 u 34. kolu španjolske lige, a asistenciju za prvi gol Kraljevskog kluba upisao je Luka Modrić.
Reci što misliš!