Emilia-Romagna naslijedila Zagreb
Lonely Planet objavio svojih "top deset" europskih destinacija
Stručnjaci za putovanja Lonely Planeta objavili su ovaj tjedan svoj popis 'top ten' europskih destinacija za ovu godinu.
Na prvoj poziciji, na kojoj je lani bio Zagreb, ove je godine talijanska regija Emilia-Romagna, koju Lonely Planet naziva "gozbom za putnike".
Najveći svjetski turistički vodič na svoje popise 'top destinacija' uvrštava uzbudljiva, ali podcijenjena odredišta. Cilj je ukazati na to da u turistički popularnim zemljama ima privlačnih regija koje su manje posjećene, otkriti skrivene turističke bisere i predstaviti kozmopolitske gradove za turiste željne kulture.
Za petama Emiliji-Romagni i njezinim gradovima Bologni, Parmi, Ravenni and Riminiju, nalazi se španjolska Kantabrija na drugom i nizozemska Frizija na trećem mjestu.
Slijede Kosovo, francuska Provansa, škotski Dundee, grčki Mali Cikladi, litavski glavni grad Vilnius, Vipavska dolina u Sloveniji i na kraju, ali ne manje važna, Tirana.
Vezane vijesti
-
Divno je putovati svijetom i upoznavati nove kulture i običaje, no neka su mjesta toliko opasna da se turistima savjetuje da tamo nikako ne idu
-
-
Budva je jedno od najpopularnijih turističkih odredišta Crne Gore. Donosimo zašto baš nju trebate posjetiti ovog ljeta.
-
Kad bi postojale Olimpijske igre za putovnice, Japan ne bi bio samo domaćin, uvjerljivo bi pobijedio na tom natjecanju, piše CNN prenoseći izvještaj Henley Index koji od 2006. rangira putne dokumente 199 zemalja.
Izdvojeno
-
Krumpir je jedna od najbitnijih namirnica u mnogim kućanstvima, ali može brzo proklijati ako se ne čuva u pravim uvjetima.
-
Katamaran "Princ Zadra" koji se sinoć nasukao na hridi ispred otoka Premude poslijepodne je potonuo, priopćilo je Ministarstvo mora. Kako neslužbeno doznajemo, još mu je samo vrh iznad površine.
-
To je razočaravajuće, rekla je izvršna direktorica UNEP-a Inger Andersen na klimatskom samitu COP29 u Bakuu.
-
Povodom Europskog dana jednakih plaća SDP je danas na Narodnom trgu u Zadru, kao i drugim gradovima širom RH, organizirao kampanju kojoj je cilj podizanje svijesti o nejednakim plaćama muškaraca i žena u RH i na razini EU.
Reci što misliš!