Započela nova kampanja
Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći
Započela nova kampanja Hrabrog telefona kojom želi potaknuti mlade da progovore o svojim problemima.
Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111.
Kampanja pod nazivom „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ započela je 4. siječnja jumbo plakatima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se i plakatima u školama i zagrebačkim tramvajima.
„Koma ocjene“, „strogi starci“, „bolan prekid“, „nitko me ne zove van“... samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim svojim problemom, prolazeći kroz velike emotivne i socijalne promjene.
„Savjetovatelji Hrabrog telefona pristupaju svakom problemu stručno, zainteresirano i s pažnjom - od svakodnevnih problema do onih najtežih, Hrabrom telefonu su svi problemi važni. Stoga im upravo to želimo poručiti ovom kampanjom – Tu smo za tebe, bez obzira koji je tvoj problem; Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći'', rekla je Hana Hrpka, prof. psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.
Kampanja se provodi zahvaljujući partnerima, donatorima i sponzorima Hrabrog telefona: Señor, Outdoor Akzent, Hrvatska elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva, Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1 plakati, Teen 385, Viber, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nov@TV i Dnevnik.hr.
Vezane vijesti
-
Pandemija koronavirusa posebno je negativno utjecala na mlade zbog čega će sljedeća godina biti posvećena problemima s kojima se suočavaju, od uskraćivanja obrazovanja do porasta problema s mentalnim zdravljem, upozorili su europarlamentarci u raspravi o proglašenju 2022. Europskom godinom mladih.
-
Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) i Ministarstvo zdravstva intenzivirali su kampanju cijepljenja građana protiv covid-19 serijom video poruka na društvenim mrežama u kojima poznate osobe iz javnog života govore o svojim iskustvima s epidemijom i cijepljenjem protiv nje.
-
S ciljem podizanja svijest o važnosti obavezne registracije i osiguranja motornih vozila, danas je na Poljani pape Ivana Pavla II u Zadru održana edukativno-informativna akcija u sklopu kampanje STOP NEOSIGURANIM VOZILIMA u organizaciji Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO), Ministarstva unutarnjih poslova RH, Ravnateljstva policije i policijske uprave zadarske.
-
Pop zvijezda Madonna u petak se pridružila Brazilkama u kampanji protiv desničarskoga predsjedničkog kandidata Jaira Bolsonara objavivši na Instagramu fotografiju na kojoj su joj usta zalijepljena trakom.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!