potvrdili vodeću poziciju
dm u Hrvatskoj ostvario više od dvije milijarde kuna prometa
U četvrtak, 19. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda.
U poslovnoj godini 2016./2017. dm je u Hrvatskoj ostvario 2,1 milijardu kuna prometa te rast od 5,4 % u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. dm je uložio više od 74 milijuna kuna u modernizaciju 37 prodavaonica, novi logistički centar te otvorenje dvaju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC).
"Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je veći broj kupaca koji su kupovali više. Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svaki dan posjetilo je više od 86.400 kupaca, a prosječna kupovina iznosila je 76,38 kuna. Ostvarili smo i rast prodaje u segmentu OTC proizvoda u iznosu od 27,93 %", naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu igra robna marka dm-a koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 29,41 % udjela u ukupnom prometu. U ponudu vlastite marke dm je uvrstio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP, a asortiman marke dmBio proširen je s više od 100 novih organskih proizvoda.
"dmBio marka ostvarila je rast prodaje od 66,8 %, što ukazuje na rast potražnje za ekološkim proizvodima. Prodaja ekološke hrane u dm-u u protekloj poslovnoj godini porasla je za 4,41 % pri čemu je prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača rasla za 7,44 %“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.
dm je danas prodavaonica u kojoj kupci najčešće i najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, proizvode za brigu o kućanstvu i kozmetičke proizvode te je postao prodavaonica u kojoj građani najčešće kupuju i proizvode bio hrane[2].
Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm u odnosu na konkurenciju najviše ističe u brizi za djelatnike - čak 75 % ispitanika smatra kako dm najviše brine o svojim djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9.000 kuna, dm je u protekloj poslovnoj godini organizirao 137 edukacija te je razvio projekt dm akademije.
"Dugoročni cilj dm akademije je svim djelatnicima u prodavaonicama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji omogućiti školovanje za zanimanje drogerista. Nakon edukacije djelatnici će lakše ići ukorak s današnjim potrebama kupaca te će zahvaljujući novim znanjima iz botanike, kemije, farmakologije, prehrane i ekonomije kupcima moći osigurati još bolju uslugu i stručne savjete", izjavila je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.
Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.399 djelatnika. U poslovnoj godini 2017./2018. dm će uložiti 90 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.
Vezane vijesti
-
U Dalmaciji većinom sunčano, u unutrašnjosti povremeno umjerena naoblaka. Vjetar uglavnom slab, a prema otvorenom moru umjereno jugo. Najviša dnevna između 19 i 21 °C.
-
Izložba naziva "Grafička igra 18 plus" otvara se u Kapetanovoj kuli u ponedjeljak, 29. travnja u 19 sati
-
Na temelju Odluke o upisu djece, Dječji vrtić Smješko provodi postupak upisa djece za pedagošku godinu 2024./2025. Zahtjevi za upis djece u redovni vrtićki program primaju se zaključno do 3. svibnja 2024., a dokument zahtjeva može se preuzeti na službenoj web stranici Smješka, ili se može zatražiti u vrtiću.
Izdvojeno
-
U subotu, 4. svibnja 2024. godine održat će se proslava Sv. Trna Isusova, relikvije koju čuvaju časne sestre Benediktinskog samostana sv. Margarite u Pagu.
-
Na Europskom veslačkom prvenstvu u mađarskom Szegedu, Ivana i Josipa Jurković ostvarile su veliki uspjeh i osvojile brončanu medalju u ženskom dvojcu bez kormilara.
-
U Pesaru je otvorena izložba "Jadransko i jonsko brodovlje u novom vijeku (1650.-1850.)" nastala kao rezultat suradnje velikog broja znanstvenika među kojima su i znanstvenici s Odjela za povijest. Izložba će putovati kroz više znanstvenih i kulturnih institucija u nekoliko zemlja i u konačnici, u jednom formatu, biti postavljena na Odjelu za povijest zadarskog Sveučilišta 2026. godine.
-
Zlatni džepni sat pronađen na tijelu najbogatijeg čovjeka na Titanicu prodan je američkom kolekcionaru za rekordnu cijenu od 1,2 milijuna funti.
Reci što misliš!