Događaji

WIKEND MEDIA FESTIVAL

Treću godinu za redom Zoran Šprajc proglašen najpopularnijim i tv novinarom godine

Treću godinu za redom Zoran Šprajc proglašen najpopularnijim i tv novinarom godine

Na jubilarnom desetom Weekend Media Festivalu u Rovinju, u subotu 23. rujna, objavljeni su rezultati MediaNetovog istraživanja – Tko je hrvatski omiljeni novinar.

Agencija za mjerenje učinaka komunikacije, MediaNet, koja je nedavno proslavila 20 godina poslovanja, po četvrti je put predstavila rezultate istraživanja stavova i mišljenja opće javnosti i struke odnosa s javnošću o tomu tko je omiljeni hrvatski novinar.

Zoran Šprajc, urednik i voditelj 'RTL Direkta', proglašen je najpopularnijim i najboljim televizijskim novinarom u Hrvatskoj treću godinu za redom.

U kategoriji 'Najpopularniji novinar' titulu najboljeg dodijelila mu je publika, a stručnjaci u području komunikacija i odnosa s javnošću dodijelili su mu i titulu 'Najboljeg televizijskog novinara'.

Šprajc nije mogao podići nagradu, pa je umjesto njega to učinila Antonija Stupar Jurkin.

Šprajc je, naravno, zadovoljan s dobivenim nagradama i laskavim titulama te je u telefonskom razgovoru izjavio - "I ove gdine zahvaljujem svim novinarima koji rade na 'RTL Direktu' jer bez njih ni ja ne bih mogao biti proglašen najboljim televizijskim novinarom." 

Iza RTL-ove zvijezde, na drugom mjestu ljestvice najpopularnijeg nalazi se Aleksandar Stanković, a na trećem Mislav Bago. Bago drži treće mjesto i na ljestvici najboljeg televizijskog novinara, dok se u toj kategoriji na drugom mjestu našla Ivana Petrović.

Cilj istraživanja bio je pokazati novinarima kako ih doživljavaju obični građani, a kako komunikacijski stručnjaci za odnose s javnošću te popularizirati novinarsku struku. Stav struke MediaNet je dobio online anketom na uzorku od 151 člana HUOJ-a te komunikacijskih stručnjaka, dok se stav građana istraživao telefonskom anketom koja je provedena od 9. do 18.rujna na reprezentativnom uzorku od 1.019 ispitanika, punoljetnih građana Republike Hrvatske.
 
Osim istraživanja o omiljenom novinaru, provedeno je i istraživanje o stanju struke i to među članovima HUOJ-a (68%) i komunikacijskim stručnjacima na ukupnom uzorku od 174 ispitanika.


Reci što misliš!