Događaji

šum u komunikaciji

Marija Dejanović: Rasvjetljavanje uloga i odnosa unutar jedne destinacije se rješavaju na Turističkom vijeću a ne preko medija

Marija Dejanović: Rasvjetljavanje uloga i odnosa unutar jedne destinacije se rješavaju na Turističkom vijeću a ne preko medija
Zeljko Mrsic/PIXSELL

Marija Dejanović, direktorica Turističke zajednice grada Nina uputila je javnosti priopćenje u kojem se osvrnula na nedavna prozivanja iz Grada Nina na račun institucije koju uspješno vodi već godinama. Priopćenje prenosimo u cijelosti.

Grad Nin je osnivač Turističke zajednice grada Nina koja je takoreći produžena ruka Grada Nina.

Početkom svibnja ove godine u uredu gradonačelnika se uz nazočnost svih gradskih tvrtki i pojedinaca zaduženih za pripremu kalendara događanja za tekuću godinu raspravljalo i podijeljene su uloge te je zajedničkim radom sastavljen kalendar događanja za sezonu.

Ističem, kako Plan i program rada za svaku godinu zajedno sastavljaju predsjednik Turističke zajednice grada Nina i direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice grada Nina te predlažu Turističkom vijeću koje ga usvaja ili mijenja i kao takav dokument još potvrđuje Skupština turističke zajednice.

>> Nin: Rekordna turistička sezona i milijunto noćenje!

Uvijek sam otvorena za argumentiranu kritiku i konstruktivnu raspravu, no kritika preko medija nije primjerena, pogotovo jer prvotno nisam osobno upoznata s istom, jer se na tijelima turističke zajednice dogovara Plan i program rada i donosi plan financijskih sredstava za ulaganje u zadaće turističke zajednice kako bi se što učinkovitije bavilo osnovnim zadaćama: promidžbom, razvojem proizvoda i upravljanju destinacijom, uz kontinuirano jačanje znanja o promidžbi i pronalasku što učinkovitijih suvremenih kanala promidžbe, brendiranju, marketingu i PR-u, kao i kreiranje novih sadržaja u destinaciji koji će biti motiv novih turističkih dolazaka.

Mediji nikako nisu mjesto za rasvjetljavanje uloga i odnosa unutar jedne destinacije i eventualnih nezadovoljstava, budući da je normalno da se u poslu pojave i teškoće i nezadovoljstva, već za to postoje tijela upravljanja poput Turističkog vijeća koje ima svoje članove sastavljene od predstavnika raznih grupacija i upravo su oni zaduženi za donošenje odluka i ocjenjuju uspjeh manifestacija, te donose mjere za razvoj i unaprjeđenje.

Najznačajnija uloga turističke zajednice je promidžba, a kvalitetna i sustavna promidžba se provodi već četvrt stoljeća što u najvećoj mjeri privlači turiste u destinaciju, a za to imamo i relevantne brojke o turističkim dolascima i noćenjima, jer ako ih se ne privuče u Nin oni će otići na drugo mjesto. Manifestacije su tu jako važne kao motiv dolaska kao i generiranje kvalitetnog sadržaja i povećanje turističke potrošnje, te upravo iz spomenutih razloga nisu trošak nego investicija.

Točno je i slažemo se da razvoj manifestacija treba pratiti tako vrtoglavi rast turizma i točno je da se mora više ulagati u infrastrukturu, ali je poznato da je proračun turističke zajednice ograničen, pa kod toga Grad Nin bi trebao trebao izdvojiti više sredstava u postojeće i nove manifestacije, razvoj turističke i druge infrastrukture, upravo iz razloga jer su povećani prihodi zbog rasta broja dolazaka i noćenja.

Osobno smatram da se sve nesuglasice na relaciji Grad Nin i Turistička zajednica grada Nina mogu i hoće uspješno uskladiti već na narednoj sjednici Turističkog vijeća gdje će se uz konstruktivni dijalog donijeti zaključci o unaprijeđenju manifestacija u budućnosti, kao i cijele turističke destinacije.


Reci što misliš!