otvoreno pismo
Marina Pekić: Niz je nelogičnosti i obmana u organizaciji jet ski natjecanja
Ponovo polemika. Marina Pekić osvrnula se na članke vezane uz jet ski natjecanje te pogledala službenu stranicu natjecanja i došla do nekoliko spoznaja. Njezino otvoreno pismo objavljujemo u nastavku:
''Prateći sva ova događanja i probleme koji su se javili oko jet
ski natjecanja u Zadru, postoji nekoliko stvari na koje su prije
svega mediji trebali obratiti pozornost.
I mada gradska uprava i turistička zajednica grada Zadra nisu
uvijek na razini i nimalo savršeni, ovaj put treba skrenuti
pažnju na toliko nelogičnosti i obmana koje su izrečene od samih
organizatora a da pritom nitko nije ni trepnuo.
Na svaku kritiku upućenu organizatorima, izvjesni Davor Hundićp,predsjednik saveza uzvraća optužbama na račun građana,grada Zadra, turističke zajednice pa i medija.
Upravo iz tog razloga sam prevrtila članke vezane uz ovo
natjecanje te pogledala službenu stranicu natjecanja na facebooku
i došla do sljedećih spoznaja:
1. Na službenoj web stranici http://www.aquabike-europe.eu/ i na facebook
stranici zadnja objava je od 12 svibnja gdje organizator moli
vozače da se prijave na nekakvu offshore utrku za koju sam
kasnije ustanovila da je prvotno najavljena kao utrka oko otoka
Ugljana (kojeg organizator prethodno opisuje kao otok koji je dio
Kornata a Zadar kao grad nasuprot kornatskog otočja) a onda je
održana od Vira do Zadra.
2. Nigdje se Vir nije spominjao kao suorganizator te su plakati i
slike koje su stavljane kao najava do 01.05 najavljivale samo
Zadar a onda se 15 dana prije dogašaja pojavio izmjenjeni plakat
na kojem je dodan i Vir.
3. Na press konferenciji održanoj 18 svibnja, predsjednik saveza
je izjavio:
Offshore utrka Jet pilota ili utrka na duge staze – nova je disciplina Europskog prvenstva, smišljena posebno za Vir i praktički najbolja moguća marketinška poruka koja će se putem televizijskih kanala – HTV, Nova, RTL, Arena sport, Euronews, a sljedeće godine i Sky Sport – poslati u svijet. Cijeli događaj snimat će se iz zraka putem dronova te sa snimateljskim timom iz helikoptera, pa će prekrasan potez od 19 nautičkih milja od zadarske rive do virskog Jadra zaviriti u domove višemilijunskog europskog i svjetskog gledateljstva.
Da li je netko od predstavnika medija uputio pitanje organizatorima na kojim se od navedenih kanala emitirala najavljena "marketinška poruka" kao što ju je najavio gdin Davor Hundić, osim što se u helihopteru koji je unajmljen od organizatora nalazila njegova kćer koja je objavila slike na instagramu pa je mislio pod time kad je rekao da poruka ide u cijeli svijet?
4. Na istoj press konferenciji gdin Davor Hundić najavljuje sljedeće:
"Piloti su sa svojim kamperima već pomalo okupirali zadarsku rivu, pa je gruba procjena kako će oko dvije tisuće ljudi; članova njihovih obitelji, prijatelja, osoba iz organizacije i ljubitelja ovog spektakla, posjetiti Zadar i Vir tijekom EP-a."
Da li je netko od medija obratio pozornost na ovu izjavu i upitao organizatore gdje je tih 2000 ljudi koji su najavljeni s obzirom da je došlo 15-ak kampera sve zajedno?
5.Također, organizator spominje brojku od 800-900 natjecatelja pa se pitam je li bilo teško postaviti pitanje, gdje su svi ti natejcatelji?
6. Ako je organizator i dobio na korištenje rivu kao što se na rivi odvijaju i druga događanja, da li je neophodno da se organizator sa svojim vozilima parkiraju na zelenoj površini kad su već dobili na raspolaganje parking odmah uz rivu?
7. Najavljeno dodatno natjecanje i europsko prvenstvu su u medijima najavljeni i predstavljeni na razini goroj od lokalnog turnira u boćama, a sve ono što je gdin Davor Hundić najavio nije se dogodilo i on je izgleda jedina osoba u ovoj priči koja traži "svojih 10 minuta slave".
8. Jesu li mediji u stanju dati do znanja organizatorima i gdinu Hundiću da to što je dobio rivu na korištenje ne znači i njezinu devastaciju i uništavanje?
U moru su potopljene plutače za natjecatelje, a da li će organizator izvaditi i sve te blokove koji drže te plutače ili ih samo tako ostaviti na dnu mora?
Kao što sam na početku navela,t uristička zajednica i poglavarstvo grada Zadra nisu savršeni, ali u ovom slučaju ispadaju žrtva nečije nesposobnosti koja je pritom obmanula javnost.
Devastirana riva, smrad benzina,onečišćenje i sve ostale popratne stvari vezane uz ovaj događaj su krivica organizatora i nije mi jasno zbog čega mediji upiru prstom isključivo prema poglavarstvu i turističkoj zajednici kad bi trebali prema organizatorima i gdinu Hundiću kao predsjedniku saveza.
Drago mi je za bilo koji projekt koji se događa u Zadru i pridonosi promociji grada ali ovo je totalna antireklama za Zadar.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Projekt koji prati velebitske pastire od prapovijesti do danas zaokružen je dokumentarnim fotografijama Marka-Lorenza Blaslova!
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!