Izbori 2007
Započela i internet izborna kampanja
Kampanja seli i na internet
Iako će objava nekolicine videouradaka kojima se više ili manje uspješno ismijava novi predsjednik SDP-a Zoran Milanović svoj puni efekt imati tek za nekoliko dana, ona označava veliki korak u razvoju političke scene, jedan od izuzetno rijetkih koji bi mogao ići na ruku samim biračima.
Naime, krajem prošlog tjedna na videoportalu YouTube osvanulo je nekoliko kratkih filmova koji bi gledatelja trebali navesti na mišljenje da je novi predsjednik SDPNa YouTobeu-a, o kojem prosječan birač još uvijek vrlo malo zna, zapravo medijski projekt, zagriženi komunist koji želi "novu Jugoslaviju", te nevjernik koji "nema pojma", komentira u nedjelju portal Business.hr .
Ako je prava namjera autora (sva četvorica registrirali su se na YouTubeu prošlog tjedna) nasmijati surfere, valja priznati da je serijal "Kiro prosviro" na tom polju uspješniji. Kirinove kompletne rečenice su puštene "u eter", pri čemu je bilo posve jasno da se ne radi o Kampanja seli i na internetizvlačenju iz konteksta, nego da ministar unutarnjih poslova ne barata baš najbolje hrvatskim jezikom, kao ni logikom.
Puno je vjerojatnija opcija da je najnoviji "napad Jubitom", o kojem će sigurno biti rječi narednog tjedna, djelo HDZ-ove predizborne kuhinje. U tom, naravno, nema apsolutno ništa loše i dobrodošla je novost na učmaloj političkoj sceni.
Ipak, nakon pogledanih uradaka ostaje dojam da je cijela stvar izvedena pomalo amaterski, što zbog nejasnih - i na mahove smiješnih poruka koje se šalju, ali i činjenice da će teško tko povjerovati da su četiri različite osobe autori tih filmova.
Na prošlim predsjedničkim izborima, kad je HDZ nemilice trošio na kampanju Jadranke Kosor, dotična je odbijala svaku mogućnost bilo kakve suradnje s internet medijima, čak i davanje najobičnije telefonske izjave.
No, ako je suditi prema najnovijem HDZ-ovom protuudaru SDP-u, koji su prozvani kao odgovorni za čuvene filmiće "Kiro prosviro", dio kampanje napokon bi se mogao preseliti na web, koji je po svojoj prirodi ionako najdemokratskiji medij.
I upravo je zato ovakav razvoj događaja, koji i nije od tolike važnosti za samu popularnost stranaka, vrlo dobar za birače, koji će barem donekle biti pošteđeni samoreklame i ispraznog prepucavanja konvencionalnim sredstvima, koje je pak teže izbjeći od neželjene web adrese.
Vezane vijesti
-
Jennifer iz Pennsylvanije i Miloš iz Crikvenice snimili su vodič po hrvatskim nudističkim plažama te objavili video na YouTube. Amerikanki se svidio Jadran, ali ono što joj je pokvarilo doživljaj bili su, perverznjaci.
-
YouTube Red je zapravo svojevrsna nadogradnja popularnog video servisa YouTube, a za koju vrijedi plaćati mjesečnu pretplatu
-
-
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!