Događaji

Otvaranje Konzumova centra

Kontroverzni Konzumov promidžbeni letak

Kontroverzni Konzumov promidžbeni letak

Konzum se ispričao zbog pogreške, ali odbija krivicu za propust

Današnju svečanost otvorenja Konzumovog prodajnog centra na Bulevaru u Zadru zasjenio je promidžbeni letak koji na naslovnici ima nekoliko riječi na ekavici. Tako se navodi "uvek sveže voće i povrće" i "kontrolisano poreklo mesa".

Kako je moglo doći do takve pogreške pojasnila je rukovoditeljica Odnosa s javnošću ove tvrtke Ana Mitrović (audio):



Bez obzira što su krivicu prebacili na agenciju koja je tiskala sporni letak, Mitrović nije htjela reći o kojoj je agenciji riječ jer (audio):



Za Radio Centar, vizualni identitet, ovog donedavno samo hrvatskog lanca, a odnedavno proširenog i na tržište nekadašnje zajedničke nam države, prokomentirao je, zasluženo najpriznatiji hrvatski dizajner i tvorac hrvatskog vizaualnog identiteta - Boris Ljubičić.

Vizualni identitet čuva vlasništvo, navodi Ljubičić, a malo hrvatskih tvrtki želi na svojim proizvodima istaknuti hrvatske boje i kvadratiće (audio):



Podsjetimo, Konzum je nastao od nekadašnjeg Unikonzuma, koji je bio ispisan zelenim slovima. Novi je vlasnik skratio ime i zadržao tu zelenu boju, ali i malo osuvremenio logo tvrtke. Ali, tko ima novaca - ne znači da zna pogoditi i najsretnije rješenje, navodi Ljubičić (audio):



Nakon svih promjena uzrokovanih ponudom, potražnjom i širenjem tržišta - Konzum se prozvao "nacionalnim lancem", pa je sam Ljubičić nudio neka od svojih rješenja kojim bi se naglasilo u samom imenu kako je to "hrvatski nacionalni prodajni lanac". No, kako vidimo, boje su ostale iste i u imenu te tvrtke ne vidimo nacionalne boje (audio):



A kad Boris Ljubičić, koji je ime i prezime struke, kaže "što ja znam" - što ćemo na sve to reći mi - osim kako se Hrvati još uvijek srame svojih boja, svojih kockica, svoje kravate, i svega ostalog po čemu smo prepoznatljivi u svijetu. A najdraže nam je trgovati sa starim drugarima...



Reci što misliš!