Događaji

Studenti

Studentski natječaj "Mozgovi budućnosti"

Studentski natječaj

Natječaj „Mozgovi budućnosti" otvoren je do 18.05.

Europapress holding pokrenuo je hrvatski studentski natječaj pod nazivom "Mozgovi budućnosti", kojim pozivaju studente da pomaknu granice oglašavanja te osmisle kreativnu kampanju za jedan dnevni list i jedan tjednik.

"Od mladih kreativaca želimo da propitaju uporabu medija, konstrukciju poruke i mogućnosti koje pruzaju nove tehnologije te postave nove trendove u oglašavanju." poručuju iz EPH.

Radovi će biti ocjenjeni prema kvaliteti ideje i koncepta, stupnju razrađenosti svih elemenata, ovisno o tome pomiče li projekt granice, radije nego koristi već utvrđene okvire, kao i pokazuje li rad razumijevanje trenutne tržišne pozicije odabranog branda.

Nagrade za najbolje radove su:

1. sudjelovanje na Cannes Lions festival, najvećem svjetskom festivalu oglašivača, 7 dana putovanja s plaćenim svim troskovima
2. 3 jednakovrijedna otkupa kreativnog rada, 8000 kn za svaki otkup
3. 6 mjeseci stručnog usavršavanja unutar EPH Grupe

Natječaj "Mozgovi budućnosti" (www.jutarnji.hr/mozgovibuducnosti ) otvoren je do 18.05., a o najboljim radovima odlučivati će predstavnici EPH ( član Uprave, marketinških komunikacija, art directiona) te predstavnici struke
(dizajn, copywriting).

 


Reci što misliš!