Događaji

Zrakoplovna nesreća

Pronađena još četiri tijela iz stradalog zrakoplova

Pronađena još četiri tijela iz stradalog zrakoplova

Nakon što su pronađena tijela dvojice putnika, sjedala zrakoplova, dijelovi krila i drugi predmeti, brod Caboto pronašao je jučer još četiri tijela koja će se prebaciti na razrač Constitution

Dok se istraga bavi traženjem krivca za smrt 228-ero putnika francuskog Airbusa, brazilska vojska pronalazi sve više tijela stradalih, i to 800 kilometara od otočja Fernando de Noronha, prenosi HRT .

Nakon što su pronađena tijela dvojice putnika, sjedala zrakoplova, dijelovi krila i drugi predmeti, brod Caboto pronašao je jučer još četiri tijela koja će se prebaciti na razrač Constitution.

Svih šest tijela bit će dovezeno danas na Fernando de Noronhu. Brazilske vlasti kažu da su uočile još tijela na tom području te poslale brodove kako bi ih izvukli iz mora.

Serijski broj jučer pronađenih sjedala odgovara srušenom zrakoplovu, tako da više nema nikakvih dvojbi da je riječ o zrakoplovu s leta Rio de Janeiro-Pariz. Vjeruje se kako je svih 228 putnika i članova posade poginulo.

Ostaci su pronađeni 800 kilometara sjeveroistočno od otoka Fernando de Noronha, nedaleko od mjesta odakle je odaslan posljedni signal iz zrakoplova.

I dalje se traga za crnom kutijom i sonarima koji s nje odašilju signale. Postoji mogućnost da su se odašiljači odvojili od crne kutije te da nisu uz nju.

Air France mijenja uređaje za brzinu

Air France ubrzano mijenja uređaje za nadzor brzine na svim svojim Airbusovima na kojima još nisu zamijenjeni. Prošle su godine uočeni problemi s tim uređajima. Njihova zamjena, koja je počela u travnju, sada je ubrzana zbog nagađanja da bi baš stari tipovi uređaja za nadzor brzine, zbog kojih monitori nisu prikazivali točne informacije o brzini, mogli biti uzrokom pada Air Franceova zrakoplova iznad Atlantika. Ipak, ističu, ne treba preuranjeno zaključivati.

Zrakoplov odaslao 24 poruke o kvaru

Zašto se zrakoplov srušio, još se ne zna. Poznato je samo to da su s njega prije pada odaslane čak 24 automatske poruke o zatajenjima sustava, uključujući i onu da ne radi ručica za uključivanje automatskog pilota. Istražitelji su utvrdili i da nije zamijenjen dio opreme za nadzor brzine, premda je to preporučio proizvođač Airbusa.

Na području u kojem je nestao francuski Airbus, zabilježena je oluja, no ne iznimno razorna kako se tvrdilo, objavili su francuski meteorolozi. Drugi zrakoplovi koji su istoga dana letjeli istim putem nisu imali nikakvih problema.

 


Reci što misliš!