Nakon nesreće
SAD mijenja senzore svojih zrakoplova
Nakon nesreće francuskog zrakoplova Airbusa koji se prije tri mjeseca srušio u Atlantik i potaknuo pitanja o sigurnosti tih zrakoplova, američke aviokompanije moraju zamijeniti senzore za brzinu na Airbusovima 330 i 340, izvještava Reuters.
Američka federalna zračna agencija (FAA) naredila je Delta Air Linesu i US Airwaysu da zamijene postojeće senzore Thales s novima Goodrich. Naredba dolazi nakon što je ista odluka donesena u Europi, a odnosi se na oko 40 zrakoplova.
Istražitelji još uvijek nisu pronašli crne kutije niti utvrdili uzrok nesreće Airbusa Air Francea, u kojoj je poginulo 228 osoba, ali se sumnja da ti senzori brzine nisu pouzdani na velikim visinama i u slučaju nevremena.
Vezane vijesti
-
Zrakoplov je nestao s radara 15 minuta prije planiranog slijetanja u Moroni, odnosno oko pet do deset kilometara od obale
-
'Tvrtka se ne nalazi na crnoj listi zrakoplovnih kompanija koju redovito ažurira EU, ali se nalazi pod strogom kontrolom tijela europske unije za zračni promet'
-
Točno mjesto pada zrakoplova još nije utvrđeno, no jedan bolnički djelatnik u gradu Mitsamiouli na glavnom otoku Grande Comore rekao je da je pozvan da se javi na dužnost u bolnicu
-
Pet osoba pod još uvijek neutvrđenim okolnostima poginulo je u padu sportskog zrakoplova, od čega troje djece
Izdvojeno
-
Zadar je u 21. kolu poražen u Beogradu. Domaćin Crvena zvezda bio je bolji s rezultatom 87:76
-
Drugim riječima, nedostatak sna je loš, a čak i bez podvrgavanja ekstremima budnosti danima bez prekida, produljena razdoblja bez preporučenih 7-8 sati noću mogu dovesti do ozbiljnih zdravstvenih posljedica.
-
Novi "personalizirani" online alat koji predviđa najučinkovitije lijekove za pojedinačne pacijente s dijabetesom tipa 2 mogao bi koristiti milijunima ljudi s tim stanjem, kažu istraživači.
-
Tri dana bez sna, a čovjek obično ne može jasno govoriti niti normalno hodati. Dodajte još dva dana i on ili ona će vjerojatno halucinirati i biti na rubu mentalnog sloma.
Reci što misliš!