Događaji

Školstvo

Učitelji na seminare bez dnevnica, prijevoza i hotela

Učitelji na seminare bez dnevnica, prijevoza i hotela

Dvorane fakulteta, koje su internetom povezane videolinkovima, bit će iskorištene za učitelje koji će u njima pratiti stručna predavanja

»Obrazovanje i znanost i dalje ostaju prioritet Vlade i premijerka Kosor je u više navrata izjavila da će se maksimalno paziti da to nikako ne dođe u pitanje. Očekuje se od znanosti, obrazovanja i turizma da budu pokretač napretka«, izjavio je u intervjuu u stručnom tjedniku Školskim novinama ministar obrazovanja Radovan Fuchs, piše Vjesnik

Odgovarajući na pitanje o planovima štednje u školstvu, te jesu li za stručno osposobljavanje učitelja osigurana sredstva, Fuchs je iznio novu ideju. Po njoj, stručno usavršavanje ide i dalje, no pritom će se neke stvari doraditi i racionalizirati. Plan je da se dvorane fakulteta, koje su internetom povezane videolinkovima, iskoriste za učitelje koji će u njima pratiti stručna predavanja putem videoveze. »Organizirajući mnoge programe stručnog usavršavanja na taj način možemo uštedjeti i omogućiti većem broju učitelja da ih pohađa u vlastitom gradu, bez troškova dnevnica, prijevoza i hotelskog smještaja«, navodi Fuchs. Time bi, dodaje, efekti bili jednaki, a učitelji bi uz takvo korištenje predavaonica fakulteta, i dalje imali klasične seminare i savjetovanja.

Agencija za odgoj i obrazovanje tijekom ljeta donijela je Strategiju razvoja stručnoga usavršavanja za razdoblje od 2009. do 2013. godine te definirala teme stručnih usavršavanja.

Ravnatelj Agencije Vinko Filipović kaže kako će glavne teme nastavničkog učenja biti vezane uz provedbu državne mature i implementacije nacionalnog kurikuluma u nastavu. Među temama će se naći i način praćenja napretka učenika, razvoj novih strategija poučavanja, razvijanje modela školskog menadžmenta, te rad s učenicima s posebnim potrebama.

Rebalansom obrazovanje nije dovedeno u pitanje
Fuchs je komentirao rebalans proračuna i kritiku drastične štednje u školstvu. 'Neki će reći da smo ostali bez 800 milijuna kuna ili da smo uštedjeli toliki iznos, a ja ću reći da smo napravili takav rebalans u kojem smo pazili da se nacionalna supstanca obrazovanja nikako ne dovede u pitanje', izjavio je. Naveo je da su se rezanja radila u kontekstu ne odustajanja od onih projekata i financijskih izdataka koji neće dovesti u pitanje sam sustav obrazovanja i znanosti', zaključio je ministar obrazovanja.


Reci što misliš!