Događaji

Trgovina

Održan seminar "Vještine profesionalne prodaje" u HGK

Održan seminar

Za što bolji "networking" potrebni su profili na stranicama Facebooka, Twittera i Myspacea

Educa mix, centar za poslovni i osobni razvoj organizirao je jučer seminar pod nazivom "Vještine profesionalne prodaje" u HGK - Županijska komora Zadar pod vodstvom Dejana Cvjetkovića bacc. oec.

Psihologija trgovine objašnjena je kroz iskustva predavača koji se bavi prodajom životnog osiguranja, a pretpostavimo da bi baš taj profil trgovca trebao itekako dobro poznavati vještine posla kojim se bavi.

Iako predstavljen kao seminar, Cvjetković je inzistirao na obliku radionice, te time uključio u raspravu problematiku poslova polaznika. Pet je postavljenih ciljeva seminara: utvrditi segmentaciju tržišta, naučiti nove tehnike sklapanja posla, ovladati tehnikom premošćivanja barijera, kako naći nove kupce, te definirati zadovoljstvo klijenta.

Jedna od najbitnijih stavki prodaje jest "networking", u prijevodu povezivanje. Kako biste uspješno radili "networking" trebate: biti pripremljeni, postaviti cilj dolaska na događaj, analizirati događaj, prevladati strah od stranog, te napraviti naknadan kontakt i održati obećanje.

Za što bolji "networking" potrebni su profili na stranicama Facebooka, Twittera i Myspacea, a takav način povezivanja spada u aktivnu prodaju. Praktična primjena su kontakt, razgovor i prodaja, što nam društvene mreže itekako olakšavaju.

Zanimljivo je saznati što to ljudi zapravo pamte kod vašeg poslovnog nastupa. Govor tijela sugovornik će zapamtiti čak do 55%, boju glasa do 38%, a sadržaj govora tek do 7%. Statistički podaci pokazuju nam koliko je pravilan nastup zapravo bitan.


Reci što misliš!