Događaji

Neplaćeni računi

Opomene iz zadarske Elektre stižu brže do neplatiša

Opomene iz zadarske Elektre stižu brže do neplatiša

Ukoliko potrošač ne plati račun do kraja mjeseca, Elektra će pred kraj mjeseca poslati opomenu

U sveopćoj krizi kada gotovo svakodnevno slušamo i čitamo o sve većem broju osiromašenih Hrvata koji jedva i za osnovne životne potrebe imaju, sasvim je logično da raste i broj građana koji imaju sve manje mogućnosti plaćati bankovne kredite i račune za komunalne usluge.

Opomene se brzo nakupe, prije nego novac kojim možemo podmiriti dugove. U većini slučajeva opomene dođu tek nakon dva do tri mjeseca nakon što nismo podmirili račun, pa mnogi i zaborave i na dug.

U Elektri Zadar smatraju da će bržim slanjem opomena na jedan način olakšati potrošačima te će na taj način smanjiti gomilanje duga za neplaćenu struju.

Ukoliko potrošač ne plati račun do kraja mjeseca, Elektra će pred kraj mjeseca poslati opomenu. 

Iz Elektre Zadar podsjećaju da je potrošački telefon 9820 otvoren za sve građane, a zaposlenici će dati odgovore na sva pitaja vezana uz potrošnju električne energije.


Reci što misliš!