Događaji

Za ljetnu kampanju

MasterCard za ljetnu kampanju odabrao fotografiju Bernarda Kotlara

MasterCard za ljetnu kampanju odabrao fotografiju Bernarda Kotlara

Znamo ga i kao zaljubljenika u fotografiju za koju je već dobivao nekoliko prestižnih nagrada i priznanja

Svjetski poznata tvrtka MasterCard za potrebe kampanje svoje djelatnosti, koja počinje 1. lipnja 2010. godine, uvrstila je i fotografiju našega Zadranina Bernarda Kotlara. Fotografija će se koristiti za ljetnu kampanju, a za potrebe svih tiskanih materijala.

Bernarda Kotlara znamo kao svestranoga istraživača kulturne baštine Zadra i Arbanasa, odnosno kao kroničara, koji voli svoj grad pa mu je i podario ne mali broj uradaka, uglavnom na elektronskim medijima, kao što su multimedijski CD - ovi, DVD - ovi, izložbe, knjige.

Znamo ga i kao zaljubljenika u fotografiju za koju je već dobivao nekoliko prestižnih nagrada i priznanja. Ovo posljednje priznanje od uglednoga MasterCarda, u svijetu visoko cijenjene tvrtke, za njega je još jedna potvrda kako svaki vid kvalitetne djelatnosti dobiva i odgovarajuće kvalitetno priznanje.

- Iznenađen sam, što su se meni obratili, posebice što se radi o fotografiji s motivom zadarskoga Foruma, svakome Zadraninu, a meni posebice, vrlo dragog. Ovo je priznanje izuzetno značajno i vrlo vrijedno, jer rijetki budu počašćeni, da im MasterCard odabere uradak, kazao je Bernard Kotlar.


Reci što misliš!