Događaji

Nagrada

Veliko priznanje Kamp Parku Soline

Veliko priznanje Kamp Parku Soline

U sklopu dodjele nagrada, talijanska udruga kampista Confedercampeggio u suradnji sa Udrugom Top Camping organizirala je i radionicu na kojoj je sudjelovalo 30 predsjednika kamping klubova Italije

Kamp Park Soline ponovo je dobitnik prestižne nagrade 'Simpatiá e qualitá" koju dodjeljuje revija Il Camp iz Firenze.

Na osnovu ispunjenih 1.148 upitnika, čitatelji spomenute revije koji su ujedno i bili gosti kampova u Hrvatskoj, ocijenili su kamp Park Soline jednim od najboljih kampova u Hrvatskoj. Ceremonijal dodjele nagrade održan je 09.10.2010. u talijanskoj Vicenzi u prostorijama Sala Conferenze del Chiostro di Santa Corona.

Nagradu je Kristini Brčić, voditeljici Odjela prodaje i marketinga kampa Park Soline uručila gospođa Gordana Biljetina, zamjenica konzula u Trstu.

'Priznanje za kvalitetu koje dodijele sami gosti koji su bili korisnici vaših usluga, najveće je priznanje koje možete dobiti. Ovo priznanje nam je od posebne važnosti tim više što je ono potvrda i dokaz da se sustavno radi na održavanju i ulaganju u kvalitetu, jer nam je ono dodijeljeno drugu godinu zaredom' - kazala je Brčić i dodala: 'Ova nagrada je potvrda da gosti prepoznaju i cijene sve naše napore kako bismo upravo njima ugodili tokom provođenja godišnjeg odmora, a to su zaista velika ulaganja u infrastrukturu i u naše djelatnike o čijoj uslužnosti uvelike ovisi zadovoljstvo gosta koji kod nas boravi.'

U sklopu dodjele nagrada, talijanska udruga kampista Confedercampeggio u suradnji sa Udrugom Top Camping organizirala je i radionicu na kojoj je sudjelovalo 30 predsjednika kamping klubova Italije. Na radionici svoju ponudu je predstavilo nekoliko kampova članova Top Camping-a iz hrvatske među kojima je bio i kamp PARK SOLINE.

'Predstavnici talijanskih kamping udruga pokazali su velik interes za ponudu kampa Park Soline. Ovaj interes je u konstantnom porastu, što potvrđuju i statistički podaci prema kojima je u Parku Soline u 2010. godini boravilo 42% više talijanskih gostiju u odnosu na prethodnu godinu, odnosno 86% više u odnosu na 2007. godinu. Osim ulaganja u infrastrukturu i kompletnu uslugu kampa, kontinuirano smo prisutni i na velikom broju sajmova i radionica u Italiji, te dosta ulažemo u promidžbene aktivnosti usmjerene talijanskom tržištu.

Svi ovi napori utjecali su na povećanje broja gostiju sa ovog tržišta emitive. Svakao ćemo i dalje investirati i ulagati u razvoj kvalitete kampa, kao i u dodatne promotivne aktivnosti prema kampistima u Italiji, kako bi opravdali dobiveno priznanje, i utjecali na povećanje dolazaka Talijana 2011. godine.' zaključila je Brčić.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.