Događaji

Zavaravajuće oglašavanje

'Tele 2' vara svoje korisnike

'Tele 2' vara svoje korisnike

Ovakvo poslovanje je krajnje nepošteno! Ponavljam kako nigdje nisu spomenuti nikakvi uvjeti korištenja niti ograničenja, kaže korisnik

I ovce i novce. Tako, naime, glasi reklamni slogan tvrtke “Tele2”. Splićanin Rino Belan teško da bi se složio s tim, pogotovo ne nakon što je shvatio kako usluga besplatnog surfanja, koja mu je aktivirana početkom srpnja, na koncu baš i nije besplatna, piše slobodnadalmacija.hr

- Od “Tele2” sam dobio 29. lipnja SMS u kojemu me obavještavaju kako 1. srpnja završava promocija za surfanje po cijeni od 0,10 kn/100 kb te da, ako pošaljem SMS “PAKET”, dobivam besplatni promet do kraja srpnja.

Poruku sam istog dana poslao, nakon čega mi je promotivni paket i aktiviran. Napominjem da ni u jednom SMS-u koji sam dobio od “Tele2” nema spomena o ikakvom ograničenju surfanja ako se odlučim za spomenuti paket - kaže Belan koji je prepisku s mobilnim operaterom sačuvao, a sadržaj SMS-ponude i fotografirao te poslao mailom na adrese udruge “Dalmatinski potrošač”, Državnog inspektorata i  redakcije SD.

Kako se u svom poslu dosta služi internetom, Rino Belan je 20. srpnja nazvao Službu za korisnike “Tele2” da provjeri kad mu je točno besplatna usluga uključena. U razgovoru s agentom Belan je saznao kako mu je uključeno tek 50 MB besplatnog prometa, te da će sve iznad toga morati platiti. Da se radi o zanemarivoj količini “mukte surfanja”, svjedoči i podatak da operateri kao osnovni, najmanji paket nude onaj od 1 GB.

- Ovakvo poslovanje je krajnje nepošteno! Ponavljam kako nigdje nisu spomenuti nikakvi uvjeti korištenja niti ograničenja. Na svu sreću, nisam se pomamio za njihovim “besplatnim” internetom, pa nemilice surfao jer su mi, na koncu, mogli poslati račun na nekoliko tisuća kuna - govori Belan i dodaje kako će, ako bude trebalo, pravdu tražiti i na sudu.

U tvrtki “Tele2” potvrđuju kako su tijekom srpnja doista odlučili najvjernije korisnike nagraditi “besplatnim podatkovnim prometom”.

- U povratnom tekstu SMS-a vrlo je jasno naznačeno koliko je besplatnog prometa dodijeljeno korisniku, no dio njih, pretpostavljamo, tu poruku nije čitao. Unatoč tomu, mi smo svim korisnicima koji su aktivirali ovu promociju odlučili ne naplatiti ostvareni promet u srpnju, u što će Rino Belan moći uvjeriti kad dobije račun za ovaj mjesec - stoji u odgovoru Valentine Junaci, voditeljice Odnosa s javnošću “Tele2”.

Zavaravajuće oglašavanje

Svaki operator ima pravo nuditi svoje usluge, ali ne na način da se koristi zavaravajućim oglašavanjem. Ovaj pretplatnik ima pravo osporavati iznos računa prema Zakonu o elektroničkim komunikacijama s time da plati nesporni dio računa na opću uplatnicu, a sporni dio obrazloži u tekstu pisanog prigovora.

Savjetujem da svakako provede žalbeni postupak prema navedenom Zakonu. Pretplatniku bih sugerirala i da provjeri uvjete svog prethodno potpisanog korisničkog paketa (jer spominje da prestaje promotivno razdoblje surfanja krajem 6.mjeseca...) kako ne bi išao na prijevremeni raskid ugovora, pa snosio posljedice, odnosno plaćao penale - pojašnjava Zagorka Krvavica, savjetnica za telekomunikacije u splitskom Savjetovalištu za zaštitu potrošača.

Operator je, dodaje, dužan i poslati obavijest o prekomjernoj potrošnji i to u momentu kad pretplatnik prijeđe dvostruki iznos svoje prosječne potrošnje u zadnja tri mjeseca. Ukoliko nije dobio takvu obavijest pretplatnik, također, ima osnova za žalbu.

 slobodnadalmacija.hr/ezadar

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.