Događaji

Pripomoć kod učenja

Odličan odaziv učenika na radionicu "Kako da učenje ne bude mučenje"

Odličan odaziv učenika na radionicu

Pokazalo se da je ovo izvanredan oblik prevencije, jer se djeca u osjetljivoj dobi druže, radionice su zabavne, a opet stručne

"Organizirali smo radionicu “Kako da učenje ne bude mučenje”, no morat ćemo provesti neku selekciju među prijavljenim učenicima jer ih se javilo previše. To smo na neki način i očekivali, jer projekt je jedinstven u Hrvatskoj i prošle je školske godine donio jako dobre rezultate", kaže dipl. knjižničarka Nada Radman, koja je jedna od inicijatora radionice u Gradskoj knjižnici Zadar, gdje se učenicima sedmih i osmih razreda pomaže u učenju, piše slobodnadalmacija.hr

Radionica koju je ova knjižnica osmislila u suradnji sa Studentskim savjetovalištem Sveučilišta u Zadru, jedina je u Hrvatskoj koja s učenicima radi besplatno − posao obavljaju volonteri, studenti koji su pri kraju studija psihologije.

U radionicu se ne javljaju samo oni koji imaju lošiji uspjeh, nego i odlikaši kojima nedostaje koncentracije ili motivacije za rad, a dodatno ih na dolazak u radionicu potakne druženje s vršnjacima.

"Pokazalo se da je ovo izvanredan oblik prevencije, jer se djeca u osjetljivoj dobi druže, radionice su zabavne, iako stručne, djeca stječu naviku dolaska i boravka u knjižnici i zato se, unatoč tome što nas nitko ne financira i nemamo nikakva sredstva, uporno trudimo “gurati” projekt. Uspjeh te djece naš je uspjeh", kaže Radman.

Optimalno bi bilo raditi u skupini od 20 djece, zbog čega je lani broj radionica utrostručen jer se javilo 86 učenika. Slične radionice postoje u Zagrebu, no sve su komercijalne i satovi se “debelo” plaćaju, dok je u Zadru učenicima omogućen ciklus od pet dolazaka po dva puna sata bez ikakve naknade.

"Kao najčešće razloge dolaska učenici navedu da se ne mogu koncentrirati na učenje, da im misli bježe ili nemaju motivaciju, no ima i odlikaša koji smatraju da bi sve to mogli još brže i uspješnije obavljati. Vježbe su razne, od komunikacijskih vještina do vježbanja slaganja rečenica ili vježbi za bolje pamćenje. Učimo ih, primjerice, kako “kodirati” tekst koji moraju zapamtiti, tako da sami stvore kratice i “kodove” za veće tekstove u udžbenicima", kazala je diplomirana psihologinja Lucija Mičić koja sa studentima volonterima vodi radionice.

 SD/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.